....$$=$+$....

خداوندا آرامشی عطا فرما تا بپذیرم آنچه را تغییرنیافتنی است،شهامتی تا تغییر دهم آنچه را می توانم و دانشی تا بدانم تفاوت آن دو را

....$$=$+$....

خداوندا آرامشی عطا فرما تا بپذیرم آنچه را تغییرنیافتنی است،شهامتی تا تغییر دهم آنچه را می توانم و دانشی تا بدانم تفاوت آن دو را

التماس دعا..

شیخ صدوق در کتاب فضایل شهر رمضان به سند خود از حضرت امام رضا (ع) آورده  که درباره خوبی های ماه رمضان فرمود : کارهای نیک در ماه رمضان پذیرفته شود و بدی ها آمرزیده گردد هر که در  ماه رمضان یک آیه از کتاب خدا بخواند ،چنان است که کسی در ماه های دیگر ختم قران کند و هر که در این ماه به روی برادر مومنش بخندد، روز قیامت اور ا ملاقات ننماید جز اینکه در روی او خنده آورد و او را به بهشت مژده دهد و هرکس در این ماه مومنی را یاری دهد خدای تعالی در گذشتن از صراط یاری نماید روزی که پاها در آن خواهد لغزید و هر که در این ماه خشم خود را فروگیرد خداوند روز قیامت خشم خود را از او بازدارد و هر کسی  در آن اندوهگینی را دادرس شود ،خدایش از بیم بزرگ روز قیامت در امان دارد،و هر که در این ماه ستم دیده ای را یاری نماید خداوند اور ا بر هر کسی که در دنیا با وی دشمنی ورزد یاری فرماید و روز قیامت هنگام سنجش اعمال و حساب نیز یاریش کند.... شب قدر از هزار ماه بهتر است...

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

نظرات 3 + ارسال نظر
مهسا جون خودتم مگه نه؟ یکشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:15 ب.ظ

سلام عزیز دلم،خوبی؟ من خوبم.. منو دعا کن.. شب قشنگی داشته باشی

سلام آره تو مهسا جون خود خودمی تو هم منو دعا کن.. شب قشنگی داشته باشی... منم خوبم.. بوس بوس

ثمین جون(به سوی فردایی بهتر...) دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:42 ب.ظ http://fardai-behtar.blogsky.com

سلام جیگر خانوم......
خوبی؟!؟؟!
دیشب منو یاد کردی یا نه؟!؟!!
خلاصه التماس دعا
من که دیشب کی به جونت دعا کردم.......

آهان راستی اون درباره وبلاگ تو هم نوشته گذاشتی....

همون جا که نوشتی...


سلام به دوستان عزیز،من میخوام دوران دانشجویم از شیرین ترین لحظات زندگیم باشه، امیدوارم رشته حسابداری رو درست یاد بگیرم تا بتونم کاربردشو در زندگی استفاده کنم، شما هم در این مدت با ما همراه باشید


سلام عزیزم،آره معلومه که به یادت بودم میخواستم برات نظر بزارم اما نشد.. آره یه کارایی کردم اما هنوز کار داره..

سعید سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:55 ب.ظ http://lifestory68.blogfa.com

سلام.....من که همه رو تو خاطرم دعا کردم... شما هم مارو فراموش نکن..... التماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد