....$$=$+$....

خداوندا آرامشی عطا فرما تا بپذیرم آنچه را تغییرنیافتنی است،شهامتی تا تغییر دهم آنچه را می توانم و دانشی تا بدانم تفاوت آن دو را

....$$=$+$....

خداوندا آرامشی عطا فرما تا بپذیرم آنچه را تغییرنیافتنی است،شهامتی تا تغییر دهم آنچه را می توانم و دانشی تا بدانم تفاوت آن دو را

واقعا بلدی بشمری!!!

بیشتر اشتباهات ما در ریاضی بخاطر اینه که درست +و- نمیکنیم!! چند بار از این اشتباهات کردی؟؟

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

هان؟؟ قابل شمارش نیست؟؟

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

یا اصلا یادت نمیاد؟؟ ۲*۲=۵

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

 ازاین اشتباهات خیلی زیاد پیش میاد من که خودم تو  امتحان نهایی سال سوم به جای +2، -2 گذاشتم و به جای 20 گرفتم 19/5 ...

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

یه سوال ساده ؛بلدی واقعا چند سالته؟

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

مطمئنی؟

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

یه فرصت دیگه بهت میدم!! برای آخرین بار، چند سالته؟؟

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

حالا اگه شک نداری چند سالته

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

برو به ادامه مطلب که مطمئن بشی

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

محور اعدادو تو ذهنت تصور کن..

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید




      ----5----4----3----2----1----0----1---2----3----4----5-----

از 0 حرکت میکنیم به سمت 1، تازه اینجا وارد 1 سالگی میشی و تا وقتی میخوای به 2 برسی هنوز یه سالته و وقتی وارد 2 شدی 2 سالت میشه و به همین ترتیب ادامه میدی تا بفهمی که واقعا راست گفتی!!!!!!


خب چی شد راست گفتی؟؟ اگه راست گفتی 

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

اگه اشتباه کردی مشکلی نیست حالا دیگه بلدی

یه چیز جالب هم اینکه معلم فیزیکم میگفت +2 بزرگتر از+1 و اینکه2- بزرگتر و منفی تر از 1-

در تاریکیها به دنبال سوسوی نور بگرد!!!

نظرات 10 + ارسال نظر
ثمین جون(به سوی فردایی بهتر...) چهارشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:01 ب.ظ http://fardai-behtar.blogsky.com

سلام


سلام



سلام




من اومدم جیگر نفس



مثل همیشه عالی بود



بازم آپ کردی خبرم کنیاااااااااااا


دلم واست اساسی تنگولیده

مرسی عزیزم ولی نگفتی که درست گفتی یا غلط

وندا چهارشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:33 ب.ظ http://ferekanse-no.blogfa.com

سلام
این جوری خیلی سخته،خودت که می دونی برعکسی کار می کنم،مثل اون روز که صلواتی تمرین داد آخرا سخت تر از اول بود منم از آخر حل کرده بودم بعد با اون مداد شل و ولش اومد بالا سرم وقتی دید زد تو پرم که همه از آسون شروع می کنن این آسون رو ول کرده از آخر شروع می کنه.




من الان۲۰سال و۴ماه و۲۷روزمه دقیق دقیقه.



اگه میخوای حساب کنی


۱۰/۶/۱۳۸۹ منهای سال دقیق تولدت کن توی روز کم آوردی از ماه ۳۰ روز می گیری تو ماهم کم آوردی از سال ۱۲ ماه میگیری.


به همین راحتی.


حالا یاد گرفتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ای چوبا!!!!!!!!! حقته که خوش قلب بزنه تو پرت!!فقط یادمه اون اوایل گفته بود که دفتراتون تمیز نگهدارین من اومدم غلط گیر زدم منو با اون مداد جادوییش زد گفت چرا دفترتو ماست زدی آتیش پاره من که از تدریست سر درنیاوردم

امین(قلبهای اندوهگین) چهارشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:54 ب.ظ http://kolbe2eshgh.blogfa.com

سلام عزیزم ممنون که سر زدی خوشحالم کردی دعات میکنم همیشه التماس دعا زیبا نوشتی فدای تو بازم میام بابای

سلام

آویشن پنج‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:03 ق.ظ http://www.dittany.blogsky.com

سلام
وبلاگت عالی
به کلبه ما هم یه سری بزن خوشحال میشم
چشم انتظارت هستم
اگه مایل به تبادل لینک هستی منو با اسم dittany بلینک با نظر تو وبلاگم خبرم کن با چه نامی لینکت کنم.مرسی
کارت عالیه ادامه بده
موفق باشی
راستی من جوابو درست دادم

وندا پنج‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:09 ق.ظ

سلام
تو پرم میزنی آره
من تیغ تو پام نرفته
کفش تازه مو نپوشیدم،مامان گفته وقتی میری مدرسه بپوش
۱۵-۱۶ انتخاب واحدمه میرم بابلسر هم انتخاب واحدمو انجام بدم هم کارای خوابگاه.
راستی از ehی خبراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا؟
چرا دانشگاه بابلسر اینقدر خر خونن؟27 کلاساش شروع میشه.بچه های خرخونتر از خودشم همه ساعت 7 دانشگاهن


بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

سلام.. نازی هیچی گفتم به یاد اون روزا.. اشکال نداره تو هم دیگه باید خرخون بشی دیگه .. تو هم همش تو خرخونا گیر منکنی...چقدر خوبه کیف میده برای درس خوندن تازه سما بایدم کلی شر وشور باشین وبخندین... زیاد اومدم تو وبلاگت نطر گذاشتم... بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

وندا پنج‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:28 ب.ظ

سلام
هستییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
کجایییییییییییییییییییییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بیلیط گرفتی؟
بیا دیگه،ترکیدم از بس روزای ماه رمضون رو شمردم.

بری سمنان دلت برام تنگ می شهاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
عمه جونی حالا دخترم یا پسر؟؟؟اسمم چیه؟؟؟
فریدا جونی بازم بیای تو وبمااااااااااااااااا
بقیه شون بخار ندارن
دیشب هر کاری کردم بیام کامپیوترم.......................
خودت پرش کن،خودت می دونی چی میخوام بگم
ابوغرازه هر دفعه یه قسمتش رو باید ببرم تعمیر کنم
الانم اسپیکر ندارم
آهنگ گذاشتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من که چیزی نمیتونم بشنوم

ثمین جون(به سوی فردایی بهتر...) پنج‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:15 ب.ظ http://fardai-behtar.blogsky.com


یه سلام عاشقونه
با یه بغض بی بهونه
می نویسم تا بدونی
یاد تو، تو دل می مونه
.
.
بخاطر همین اومدم خبرت کنم که من آپ کردم...
.
.
.
.
حالا بدو بیا پیشم
تا با نظرای خوبت وبلاگم روز بهتر از روز قبلش بشه.....
راستی عزیزم یه اتفاقی برام افتاده خوشحال میشم با صبر و حوصله پستمو بخونی و نظرتو برام بذاری که اگر تو جای من بودی چی کار میکردی!؟؟!؟!؟!
منتظرتم عزیزم


وندا پنج‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:01 ب.ظ

سلام
چرا تا فردا بهش سر نمی زنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


خیلی خوشحالم که تونستی باعث دگرگونی در خودت بشی.
این خیلی عالیه که بتونی خوبی هاتو برجسته تر کنی تا عیبهات کمرنگ تر و بعد ناپدید بشن.
قربون فاطی جون خودم بشم.



میبوسمت۲تا.

بهت تو آپم میگم

freida پنج‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:48 ب.ظ http://hesabezendegi.blogsky.com/

کی گفته من دگرگون شدم.. من همونی که بودم هستم

[ بدون نام ] شنبه 1 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:39 ب.ظ

خاک شدهر که براین خاک زیست .خاک چه داندکه دراین خاک کیست.سرانجام که بایددرخاک رفت .خوشاانکه پاک امدوپاکرفت

آره واقعا.... ولی دوست عزیز اسمتو یادت رفت بنویسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد