....$$=$+$....

خداوندا آرامشی عطا فرما تا بپذیرم آنچه را تغییرنیافتنی است،شهامتی تا تغییر دهم آنچه را می توانم و دانشی تا بدانم تفاوت آن دو را

....$$=$+$....

خداوندا آرامشی عطا فرما تا بپذیرم آنچه را تغییرنیافتنی است،شهامتی تا تغییر دهم آنچه را می توانم و دانشی تا بدانم تفاوت آن دو را

به یاد کسانی که بودن... ولی دیگه نیستن ...

فرازهایی از دعای و داع امام سجاد(ع) با ماه رمضان:

بدرود ای بزرگترین ماه خداوند و ای عید اولیای خدا

بدرود ای ماه دست یافتن به آرزوها

بدرود ای یاریگر ما که در برابر شیطان یاریمان دادی

بدرود ای که هنوز فرا نرسیده از آمدنت شادمان بودیم

و هنوز رخت برنبسته از رفتنت اندوهناک.


*************************                                  

عید فطر.. عید پایان یافتن رمضان نیست.. عید بر آمدن انسانی نو از خاکسترهای خویشتن خویش است.. چونان ققنوس که از خاکستر خویش دوباره متولد می شود.

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

رمضان کوره ایی است

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

که هستی انسان را می سوزاند

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

و آدمی نوبا جانی تازه از آن سر بر می آورد.

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

فطر شادی

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

و دست افشانی

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

بر رفتن رمضان نیست، بر آمدن روز نو، روزی نو و انسانی نو است. بناست که رمضان با سحرهاوافطارهایش.

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

. با شبهای قدر و مناجاتهایش

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

از ما آدمی دیگر بسازد. اگر درعید فطر درنیابیم که از نو متولد شده ایم.. اگر تازگی را در روح خود احساس نکنیم.. عید فطر عید ما نیست...

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

                                  


                                      

                                                  

                                       ..عید بر همه مبارک      

 

نظرات 33 + ارسال نظر
سعید جمعه 19 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:09 ب.ظ http://lifestory68.blogfa.com

عید رمضان آمد و ماه رمضان رفت
صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت
.
.
عید سعید فطر مبارک

..
.
.
.چرا واقعا خیلی نامردیه....تو همه عید ها به همه جایزه میدن
.
.
.
.
نوبت ما که میشه....همینه دیگه ....همش تبعیض

فریبا جمعه 19 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:17 ب.ظ http://lovly-l-o-v-e.blogfa.com/

اول

[ بدون نام ] جمعه 19 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:18 ب.ظ

اینجا قاقالیلی میدین به نفر اول!!!
حالا چی هست؟
من لینکت کردم
حسابداری قبول شدم رشته خودم

وندا جمعه 19 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:57 ب.ظ

سلام

دیشب تبریک گفتم ولی باز
عیدت مبارک
هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
ببخشید دیر اومدم مهمون اومد.مثل همیشه.

. : جواد : . جمعه 19 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:59 ب.ظ http://seghatrehkhon.blogfa.com

کودک بودم که درسینما

مردی ازاسب افتاد و

آنقدر روی زمین کشیده شد که :

گریه چشم هایم را بست

بعد ها دانستم

افتادن از اسب گریه ندارد

خیلی ها از اصل می افتند و می میرند

سلام ؛
عید شما مبارک .
به روزم .
خوشحال می شوم میزبان شما باشم .
در پناه حق

سعید جمعه 19 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:47 ب.ظ http://lifestory68.blogfa.com

سلام.....به قول دخترا.....وااااااااااااااا.....خدا مرگم بده....این چه حرفیه......حالا خوبه من هر روز میام سر میزنم.....دیگه دیر به دیر چیه
.
.
.بعدشم مثل اینکه من اول شدم....حالا جایزه چی میدین....قاقالیلی؟......
.
.
.
.و اینکه کد موزیک باید در قسمت تنظیمات وبلاگ در بخش کد های اختصاصی قرار بگیرد

این شمایین که به من قاقالیلی میدین

فریبا جمعه 19 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:41 ب.ظ

هوراااااااااااااااااا
می خونمشون کجا هستن؟
میگما ااااااااااااا اپم بدو بیا
منتظرماااااااااااا دیر نکنیاااااااااااااااا

سعید شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:26 ق.ظ http://lifestory68.blogfa.com

سلام...... حالا یه قاقالیلی دادن هم شرط داره.....!!!!!۱
.
.
.
.راستش من با بلاگ اسکای کار نکردم....ولی فکر نکنم کد آهنگ در قسمت قالب قرار بگیره.....باید یه جای دیگه براش پیدا کنی.........تو همون تنظیمات کاربر نیست؟.....یه جایی که کد های دیگه قرار میگیره....
.
.
.
راستی هوای آبجی فریبای منو داشته باش......
.
.
بای

. : جواد : . شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:54 ق.ظ http://seghatrehkhon.blogfa.com

مرسی از حضور گرمت .

خودم شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:07 ب.ظ http://www.vorojak-88.blogfa.com

سلام مرسی که به وبکده ی من سر زدی مطالبت قشنگ بود من لینکتون کردم بازم بیا فعلا بابای

فریبا شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:28 ب.ظ http://lovly-l-o-v-e.blogfa.com/

سلام گلم
به سلام داداش سعیدم که اینجاست خوفی سلامتی؟
خوب خودت خوبی میگما من پیدا نکردم کجان این حسابداری
دلم تنگ شده واسه اون ثبتاش
ساختمان
اسناد دریافتنی
بابت فروش ساختمان و دریافت چک
به به به
سعیدم حسابداری خونده کلی اینجا جمع حسابداران جمع شده

سعید شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:54 ب.ظ http://lifestory68.blogfa.com

سلام.....حالا من که دستم به تو میرسه....یه قاقالیلی بیار ببینم درجه چنده.............
.
.
.ولی خوب چقد راهت دوره......عوضش خیلی اونجا صفا میکنی...خوش میگذره نه؟.......خبرم داری که آبجی فریبا هم حسابداری قبول شده.........چه شود.....
.
.
.
.باشه انتخاب واحد رو خبرت میکنم ....نگران نباش....اون با من
..
.
.
..

و دیگه حرفی نیست.........
..
..
.
.
.در پناه خالق حسابگر

فریبا شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:22 ب.ظ http://lovly-l-o-v-e.blogfa.com/

سلام
نه من اون فریبا نیستم
فریدا قول یه دونه قاقلیلی به من و سعید دادی باید بهمون بدی!!!
خوب نه گلم من کسی که سمنان قبولب شده رو نمی شناسم کاش میشد منم سمنان قبول شم!!!
داداش سعید بدوووووووووووو!!!
دلم می خواد شیرینی از دست تو بخورم
بعدش فریدا دوستات که نمیشه جای تو شیرینی بخورن اومدی شیراز خبرم کن چشم برات می خرم سعید به تو هم هستم

امروز رفتم قاقالیلی خریدم به یادت میخورم

سعید شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:06 ب.ظ http://lifestory68.blogfa.com

سلام....
.
.
آپم
.
.
✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
┊   ┊┊   ┊┊ ✿
┊   ┊┊  ✿✿
┊   ┊┊  
┊   ✿✿



✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
┊   ┊┊   ┊┊ ✿
┊   ┊┊  ✿✿
┊   ┊┊  
┊   ✿✿



✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
┊   ┊┊   ┊┊ ✿
┊   ┊┊  ✿✿
┊   ┊┊  
┊   ✿✿



✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
┊   ┊┊   ┊┊ ✿
┊   ┊┊  ✿✿
┊   ┊┊  
┊   ✿✿



اپم

فریبا شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:08 ب.ظ

سلام قرار بود بندر عید فطر بیایم ولی نشد
اره کلی یخ زدم
داداش سعید دانشگاه محل درس خونده نه اذیت کردن

سعید شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:34 ب.ظ http://lifestory68.blogfa.com

طبق آخرین اخبار
.
.
.
.شروع انتخاب واحد ۲۳ ام ساعت ۱۴
.
.
پایان ۲۴ ام ساعت ۸ صبح

negar joon شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:31 ب.ظ

سلام عزیزم ویب جالب و جیگرییییییییییییییییی داری

مرسی نگار جوون

نیوشا خون اشام یکشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:25 ق.ظ http://www.topgirls.blogfa.com

سلااااااام...خوبی...ملسییییییی اومدی ملوسی...
عید شماهم هپییییییییی باشه...
یوووووووو هااااااااااااااااااااااااا هاااااااااااااااااا

مهشید یکشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:26 ق.ظ

سلام سلام آجی بزغاله خوبی ؟ من که میدونم خوابی من خوابم میاد .... خوشا به حالت
..
..
..
..مهشید جون مهشید بازیگوش لا لا لا لا اه جه قدر میخوابی خیلی ج ر ج ی یی ی ی ی ی
ببینم چه قدر خوشحال میشه بهت نظر میدم ؟

اااااااااااااااااااااااااااااا مهشید جوون سلام چقدر منو اذیت میکنی...آخه تو.. منو بزغاله هم کردی... دستت درد نکنه.. من که بز نیستم.. به یکی دیگه بگو..نخیرشم ۹ بیدار شدم تا الانم داشتم به مام کمک میکردم دیگه نبینم بهم بگی بزغاله ها................ هاها ها بیخوابی چقدر بهت میسازه.. برو کار کن مگو چیست کار.. که سرمایه جاودانی ست کار.... لالالالا

فریبا یکشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:16 ق.ظ

گلم نشد دیگه اگه شد چشم خبرت میدم

باشه

وندا یکشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:46 ق.ظ

سلام
بابا من یه روز وقت نکردم بیام چی خبره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هنوز امتخاب واحد نکردین؟الهی
جاتون خالی این جا بارون اومده
هواش وسوسه انگیزه،من می خوام برم مدرسه
نخندین خوب من مدرسه رو دوست دارم دانشگارو دوست ن دا رم.


هنوز معلوم نشده کی می یاین شمال؟

راستی نیستی ببینی برا خودم یه پا خیاط شدم ولی هنوز یه پام می لنگه.برا مامان جون مهکامه هم پیراهن دوختم.

سفارشات با وقت قبلی قبوله!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!




بای بای

سلام پس منم برات سفارش دارم

فریبا یکشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:36 ب.ظ http://lovly-l-o-v-e.blogfa.com/

سلام
خوفی سلامتی
می گما من این حسابداری ها رو کجا پیدا کنم دلم می خواد بخونم؟
می شه یه اپ کنی از روز اول دانشگات
سعید به تو هم هستم یه اپ بکنید ببینم چه جوری هست اولش چه جوری وارد شدین
بگین باشه؟
ممنون
راستی بیا پیشم
بوس بوسی
در ضمن نه گلم ما بندر کسی نداریم جز داداش حسامم

سلام عزیزم باشه ولی پبر کن یادم بیاد

نیوشا خون اشام یکشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:26 ب.ظ http://www.topgirls.blogfa.com

سلام....خوبی عزیزم؟!
من تقریبا مه فیلمای خون اشام رو دیدم وااااااااااااااای
من عاشق فیلم twilightهستممم شدیدددددددددددددددددد
اگه ندیدی حتما ببین...تابعددددد

سلام عزیزم من ۳ومین قسمتشو فکر کنم تیر دیدم منم خیلی این فیلمو دوست ارم

فریبا یکشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:05 ب.ظ http://lovly-l-o-v-e.blogfa.com/

اره اونجا خیلی جالب شده
ره خیلی دوست دارم بخونم دوست دارم از خرابکاریا تقلبات برام بنویسی
می خوام بدونم روز اول دانشگاه چه جوری؟

باشه یکم زمان بده ولی عمرا دیگه تقلب کنم

سعید یکشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:48 ب.ظ http://lifestory68.blogfa.com

سلام
.
.
.
بازم طبق آخرین آمار
..
.

.
.
از پسرای ورودی ۸۷ حسابداری یه نفر خوابگاه گرفته که فکر کنم من باشم....فکر کنما نمیدونم ...اون مسئول خوابگاه گفت
.
.
.
از دخترای حسابداری ۸۷ هم دو نفر ...که نمیدونم کیا هستند
.
.
..
.
حالا ببین تو جزو دو نفر هستی یا نه
.
.
.
.
البته اینا فقط مربوط به شنیده های منه....اونم از مسئول خوابگاه
.
.
البته برا پسرا چون یه خوابگاه جدید ساختن....یه امیدی هست...چون هنوز ظرفیت اون اعلام نشده
.
.
.
.شما رو نمیدونم......قرار بووود ۱۶ام اسامی بیاد ولی هنو که نیومده
.
آدم بهتر از ابراهیمی نبود
.
.
.

چرا هست..S004:][:S017

سعید یکشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:14 ب.ظ http://lifestory68.blogfa.com

نه ربطی به طرح نداره.........
.
.
.
.البته اگه ریا نباشه
.
.
.
.
منو به خاطره این که ترم ۳ شاگرد دوم کلاس شدم میخوان بدن
.
.
.
امتیاز بندیه
.
.
.
اگه ربطی به طرح داشت که به اسمعیلی هم میدادن
.
.
.
.البته منم میگم در مورد خودم هم اصلا مطمن نیستم ... و همچنین در مورد شما....
.
.
.تا ببینیم چی پیش میاد
.


.

من که فکر نکنم بهم بدن امتیاز شاگرد شدنم باید همیشه بدن تا ببینیم چی میشه

وندا یکشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:18 ب.ظ

سلام
الهی هنوز سمنان خوابگاه برا دخترا درست نکرده؟
خوب اول خوابگاه برا دخترا درست می کردن بعد پسرا
یعنی الان بچه ها الان خوابگاه ندارن؟
سوئیت یا به عبارتی خوابگاه خصوصی چی؟ندارین؟
بابا سمنانو ول کن بیا پیش خودم
من فقط یه سال آخر رو ندارم اونم اینقدر خر می زنم نفر اول میشم بعد حالشو ببر


امروز مریم اینجا بود سلام رسوند سفارشی.

سلام ای بابا صابی دست رو دلم نزار...افتخارمه بیام پیشت اما نمیشه وقتی نمیشه نمیدونی چه زجری میکشم فقط دارن دانشجو میگیرنووو عجب آدمایی هستناااااااااااااااااااااااااطفلیا فکر نمیکنن ما همین جوری دلمون میگیره.. اگه تو خوابگاه نباشیم 2 تا آدمو بیشتر نبینیم بیشترم دلمون میگیره...... صااااااااااااااااااااااااااااااااااابی مریمو ببوس سفارشی.. تازه اولم برای دخترا ساخته بودند اونقدر دارن میسازن که به عبارتی معدمون گول میاد

وندا یکشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:25 ب.ظ

ای تی بلا می سر،تی جان قوربان
زجر نکش دیگه،اصلا خودش را ناراحت نکن
۲ سال دیگه آزادی


بیا بیا بیا.............................................................
بیا بیا.................................
هواپیما پرواز نکرد؟؟؟

مهشید دوشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:44 ق.ظ

سلامم الان ساعت 7:20 دقیقه صبح روز سه شنبه 23 شهریور سال 1389 -5 شوال 1431 صدای مهشید گل وگلاب که خوابش پریده ...
هی الان تمرکز میکنم خوابم ببینی مثل تله پاتی ....بعد گیساتو میکشم ....
راستی 17 شوال تولد قمری منه من هوس هدیه گرفتن دارم ببینم برام چی میخری
امروز با هیجان خاصی بعد اینکه تو با هام صبحانه خوردی زدم بیرون ساعت هنوز 6 و 10 دقیقه بود .... گفتم دایی الان دیگه رفته .
هی موندم شد 6و 30 حوصله ندارم دقیقه رو بنویسم
بد یه دفعه همکار دایی رو دیدم آخ جون دایی نرفته ....هی موندم شد یه رب به 7 دایی نیومد من کرایه بده نیستم .... نجفی زنگ زد ابراز کرد کلیدو جا گذاشته حتما خانمش برداشته
رفتم دم خونه دایی زنگییییییییییدم دایی بیدار شد دویید پایین منو رسوند تو همین میون خواب منم پرید الان شار‍ژم ولی دارم روت تمرکز میکنم خوابم ببینی راستی وبلگت از بقیه وبلاگا شکلکای قشنگ تری داره
میدونستی
دیگه چی بگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگم.

سلام اجی جووون دلمو لرزوندی امروز ۲۲ شهریوره..الهی اجی جونم... نازی... ولی نمیدونم گه صیغه ایه من خوابمامو تازگیا یادم میره.. یه چیز دیگه دیشب دیر خوابیدم ۱۰ بیدار شدم... تو یکم خسیسی اجی جون... ایشالا همیشه شارژ باشی اینجوری من قد یه دنیا شادم.. یاد روز اول دانشگاه میفتم فقط نگران تو بودم که چه جوری میری خونه.. آخه مسافر بودی پس اینم میشه روز اول دانشگاه.. الان خال جان خونمونه... داره با شهری جون میجرفه... چی دلت میخواد ها قاقالیلی.. هر چی تو بگی.. اجی مهشید یه چیز دیگه...بوس بوس...برات هدیه ام میگیرم جون من امروز بریم بیرون.. خواهش میکنم.. اجی من که فقط قشمو واسه درگهانو و اون خانم حسابداره میخوام اجی همه این شکلکام تقدیم به تو... هو بهم گفتی از اینا بزارم

MyTheme دوشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:51 ب.ظ http://www.mytheme.ir

سلام دوست عزیز
وب سایت MyTheme.ir (قالب من) گرافیک منحصر بفرد و بسیار جذابی برای قالب های رایگان وبلاگ در همه موضوعات و زمینه ها ارائه داده. اگه می خوای وبلاگت جذابیت زیادی واسه بازدید کنندگان داشته باشه پیشنهاد می کنم حتما یه سر بزن قالب ها رو ببین و انتخاب کن. موفق باشی

مهشید دوشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:01 ب.ظ

سلامممممممممم
فکر کنم یه روز جلوترم........
جا خوردی نه ....مهم نیست
از بچه ها محدثه آغوش وبقیه نمیخای بپرسی چی بر میدارن؟
تو که همیشه متکی به خودتی به بقیه نیاز نداری ..... اونا تو رو الگو قرار میدن
خب بگذریم گل من احساس میکنم حالم گرفته ست
گشنم بود رفتم پفک و پفیلا خوردم شکلاتم گرفتم ولی حالم خوف نیستااااا واست تعریف میکنم حالا تند تند نیای حرف بزنی اعصاب مصاب ندارم

سلام به روی ماهت.. فکر کنم میدونم چه خبره که ناراحت شدیا.. باید درستش کنم بچه هام به خودشون متکین اونا حسابدارای خوبین.. همه همونی برمیدارن که من بر میدارم +زبان تخصصی..ابجیتو زیاد دست بالا میگیریا... منم میخوام امسالم باسالهای قبل خیلی فرق کنه.. پس ببین چه کارایی میخوام بکنم فکر کنم حالت نیم ساعت پیش گرهت مگه نه؟؟ من میفهمت درکتت میکنم احساس تورو حسش میکنم آهنگشم خودت بزن...

فریبا دوشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:32 ب.ظ http://lovly-l-o-v-e.blogfa.com/

سلام فریدا گلم می گمااااااااا شما کاپیتان کرس رو می شناسین به منم بگو کی اینا دوتا خیلی ازش می ترسن بهم بگو

این کاپیتانه که نمیخواد مارو گیر بیاره ها

فریبا دوشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:00 ب.ظ http://lovly-l-o-v-e.blogfa.com/

بدو بدو خبر دارم اون اپم بیا
سعید وبتو باز نمی کنم بیا منتظرتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد