....$$=$+$....

خداوندا آرامشی عطا فرما تا بپذیرم آنچه را تغییرنیافتنی است،شهامتی تا تغییر دهم آنچه را می توانم و دانشی تا بدانم تفاوت آن دو را

....$$=$+$....

خداوندا آرامشی عطا فرما تا بپذیرم آنچه را تغییرنیافتنی است،شهامتی تا تغییر دهم آنچه را می توانم و دانشی تا بدانم تفاوت آن دو را

کویرم صفای خاص خودشو داره..

در کتاب کیمیاگر خوندم که هرکسی که پاشو به کویر میزاره ،میتونه زاویه دیدشو تنها با نگاه کردن به افق های دور دست بالاببره..

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

وقتی این کتابو دوم دبیرستان خوندم با خودم گفتم اگه یه بارم بشه میرم به یه کویر که آرامش و صبرشو یاد بگیرم..من میخواستم بهتر باشم.. تازه بعد از یه مدتی هم فیلم  خیلی دور خیلی نزدیکو دیدم .. فهمیدم که کویر نماد سفره..اینم فهمیدم که کویر جای موندن نیست.. جای رفتنه.. این دفعه با خودم گفتم اگه یه بار کویرو از نزدیک ببینم شانس آوردم...  ولی سرنوشت منویه چند سالی مهمان کویر کرده...فکر میکنید که بهترین جا برای شناخت خودمون، شب های کویری باشه...

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

... خب کویر یه جایی بی آب و علفه... البته کویر ما هم آب داره و هم علف... البته آبش یه کمی مزه دریا رو میده..

برای اولین بار وقتی تو کویر بارون بارید، فهمیدم که این بارون تمام غم و غصه رو با خودش می شوره و می بره... هر وقت داری ناامید میشی میاد.. امیدوات میکنه و زودم تموم میشه و میره..انگار سرش شلوغه...

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

برای اولین بارم وقتی تو کویر برف بارید من تو کلاس بچه های مدیریت بودم.. برف و کویر مگه میشه با هم جمع بشن...

برف+ کویر= برف و کویر؟؟؟

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

بعدشم با همدیگه رفتیم تهران ..

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

نظرات 3 + ارسال نظر
saeed سه‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:53 ب.ظ http://lifestory68.blogfa.com

salam . . mamnoon ke be vebam sar zadi . . . tabrik migam veb to ham ghashangi dari. . . man reshtam hesabdarie . . . chi shode mikhay hesabdari yad begiri?

سلام آقای مالکی نژاد مرسی که لطف دارین...یه ماه دیگه میام سمنان.. امیدوارم منو راهنمایی کنین... خوشحالم که بهتون خوش میگذره تو طرح ضیافت ... منم دوست داشتم بیام اما نشد التماس دعا..

متین سه‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:57 ب.ظ

سلام خیلی بانمکه...

مهشید چهارشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:49 ق.ظ

سلام چه جالب من به حسابداری علاقه ندارم ولی منم جذب کرد به کارت ادامه بده

سلام همون خب باید انگیزه داشت.. منم میخوام یه جوری خودمو درست کنم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد