....$$=$+$....

خداوندا آرامشی عطا فرما تا بپذیرم آنچه را تغییرنیافتنی است،شهامتی تا تغییر دهم آنچه را می توانم و دانشی تا بدانم تفاوت آن دو را

....$$=$+$....

خداوندا آرامشی عطا فرما تا بپذیرم آنچه را تغییرنیافتنی است،شهامتی تا تغییر دهم آنچه را می توانم و دانشی تا بدانم تفاوت آن دو را

فقط براااااااای آتیش پاره!!!



همن طور که میبینی شبیه همین شکلکاست!!


بچه خوبیه!!! ما شاالله... شیرین و تو دلبروست

راستی بیشتر که فعلا شبیه طرف مامانشه.. تو این عکسا زیاد باحال نیست عکس خوشگلاشو بعدان بهت نشون میدم..عکسا رو جمعه گرفتم ..راستی بچه هنوز 4 ماهشه

نظرات 20 + ارسال نظر
علی پنج‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:30 ب.ظ http://www.bidoki.mihanblog.com/extrapage/foroshgah

با سلام
ببخشید که مزاحم شدم
خواستم یک تجدید خاطر از قصه های قدیمی داشته باشید
یا دتان هست
داشت عباسقلی خان پسری
پسر بی ادب و بی هنری
اسم او بود علیمردان خان
اهل منزل زدستش به امان و الی آخر.....
یا
ساعت 9 شب یادتونه از رادیو آهنگ لالایی پخش میشد و بعدش یه قصه قشنگ
پس حتما یک سری به سایت بزنید
با تشکر از شما

Saman Kashefi پنج‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:30 ب.ظ http://www.beferest.ir

slm.
haji Kheyli Kheyli hal kardam too Bloget- hatman ye saram be saite man bezan
~> www.Beferest.ir

وندا پنج‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:43 ب.ظ

سلام
الهی قربونش بشم،عزیزیم.


نه فاطمه اگه شبیه تو نباشه شبیه محمدرضا هست،من که دیدمش یک لحظه یاد محمد رضا افتادم(اینم بگم خوابیدش شبیه محمدرضاست)

بعدشم به مجتبی بگو تو کجا سیاهی به تو که تو سمنان میگن سفید برفی.شاید مثل مریم سفید نباشی ولی سیاه نیستی
چشاشم مثل چشمای تو میمونه باچند درجه درشتی بیشتر.


ولی در کل بانمکه.

از طرف من ۴تا بوس یه لپ ۴تا بوس یه لپ دیگه بکن.

عزیزم ممنون،سوپرایز جالبی بود.خیلی هیجان زده شدم


یک دنیا تشکر.

اگه لپشو بکنم فکر کنم مامانش کله مو بکنه!!! به مریمم سلام برسون.. راستی سمانه آخر دانشجو میشه یا نه؟؟؟ مجتبی ام با شوخیاش دیگه !!! این دفعه میام سمنان یکم کمتر باهام شوخی کنه راستی مهشید میگه دستاش کپی رایت عمه مهشیدشه... بابا همه میخوان یه چیزی بچسبونن مجی و ممد شبیه همن بچگیاشون!!

وندا پنج‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:48 ب.ظ

راستی پست جدید در مورد فروهر گذاشتم خواستی سربزن.





بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

Saman Kashefi پنج‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:50 ب.ظ http://www.beferest.ir

slm.
haji Kheyli Kheyli hal kardam too Bloget- hatman ye saram be saite man bezan
~> www.Beferest.ir

Software Team Kantal پنج‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:00 ب.ظ http://www.vbcod1.Blogfa.com

سلام . واقعا مطالب جالبی توی وبلاگ نوشتی . اگه دوست داری آمار وبلاگت صد در صد افزایش پیدا کنه به و بلاگ من سر بزن .
حرفه ای ترین نرم افزار تبلایغاتی بلاگفا را در وبلاگ ما بیابید . مناسب برای بازاریان و صاحبان کالا

باشه

saeed پنج‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:08 ب.ظ http://lifestory68.blogfa.com

salam. . . bebakhshid dir omadam . . . oon poste ghabli ro ham khoonde boodam vali moshkel pish oomad nashod nazar bezaram . .. aksaye khoshgelie . . . enshallah ake sad salegisho bezari . . . eltemase doa



وندا پنج‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:19 ب.ظ

هی سلام
شب قدر خوبی داشته باشی
ما رو فراموش نکن،
ولی یادت باشه بیشتر از من خودت به یادت خودت باش امشب همه فرشته پایین می یان و برامون سجده می کنن دلت رو خوب روشن کن امشب فقط جای فرشته هاست.در ضمن امشب تقدیرت رو قضا می کنه پس خواسته هاتو درست و بجا بگو.




ان شا الله تقدیرات پر از موفقیت و آرامش باشه.

سلام 3باره ان شالله تقدیر تو و همه کسایی که دوست داری پر از سلامتی و خوشبختی باشه

Mehdi پنج‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:26 ب.ظ http://forum.it98.ir

سلام دوست عزیز ،
وبلاگ خوب و زیبایی داری ،
انمجن فناوری اطلاعات راه اندازی شد.مدیریت سایت از شما دعوت به فعالیت در انجمن می کند .کاربران فعال میتونند در بخش دلخواه خودشون ، مدیر شوند.
در ضمن اگه مایل به تبادل لینک هستید ، سایت ما رو با عنوان انجمن فناوری اطلاعات لینک کنید
و به ما اطلاع دهید تا لینک وبلاگ شما رو در لینک باکس
اختصاصی انجمن( در حال طراحی است ) قرار دهیم.
اگه وبلاگ پر بازدیدی دارید و دوست دارید یه چت روم آنلاین واسه وبلاگتون داشته باشید . خبرم کنید تا در چت روم خودمان یک اتاق به نام وبلاگ شما ایجاد کنیم و مدیر چت روم هم خودتان باشید.آدرس چت روم ما http://www.it98.ir/chatroom


www.it98.ir
با آرزوی موفقیت برای شما

ok

وندا جمعه 12 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:09 ق.ظ

سلام
خوابی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاشو پاشو..................لباست رو بپوش برو بیلیط بگیر تا عید فطر اینجا باشی،بیری بگیریااااااااااااااااااااااااا وگرنه بیلیطا همه میپره.


تا ساعت چند بیدار موندی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام صابی جان مارو گرفتی رفتم به مام گفتم گفت امروز تعطیله

وندا جمعه 12 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:52 ب.ظ

سلام
یعنی چی تعطیله،خوب باز کنن دیگه.
زود بیا حداقل بتونم درست و حسابی ببینمت،هر وقت می یای من درگیرم و نمی تونم خوب ببینمت.
اصلا نمی خواد بلیط جایی رو بگیری من خرمو میفرستم بیاد دنبالت تا عید فطر هم میرسی،تازه شم نه خراب میشه نه تصادف میکنه نه سقوط.با سلامتی ۹۵ درصد میرسی فقط
یه ذره ............. خوب یه هفته خر سواریه دیگه.




سلاممممممممممممممممممم... ای بابا تو خرم داشتی رو نمیکردی!! کجا بستیش من که تمام سوراخ و سنبه های اتاقتو گشتم... عجب دوستی بودی تمام این سالا خرتو از من پنهان کردی بزار بیام... حس حالگیری دارم

وندا جمعه 12 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:47 ب.ظ

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
اگه رو می کردم از من می گرفتی بعد خرم از دوری من میمرد.


حالا ببینم کجای فروهر شبیه منه که با من مقایسه می کنی؟
خوب شد جا فروهر چیز دیگه نذاشتم

بیا تو نظرام سمانه از خودش شعر در وکرده فکر کنم یه شبانه روز فکر کرده

وندا جمعه 12 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:53 ب.ظ

سلام
خوبی؟
من فردا میرم بابلسر،برام دعا کن کارام به خوبی تموم بشه.
یه چند روزی نمی تونم آپ کنم ولی اگه بتونم بهت سر می زنم.


فعلا بای بای.

برو به سلامت ایشاالله کارات به آسونی تموم میشه

مهسا شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:28 ب.ظ

سلام خانومی.. چه زودزود آپ میکنی خبر نمیدی؟چه بچه باحالیه...باید بمونم تو یخچال مگه نه؟؟؟ راستی اسمش چیه؟ وبلاگ باحالی داری خانوم حسابدار

سلام گلم خودت بیا سر بزن دیگه قدمت رو چشم اسمش احسان خانه برادرزاده گرامی توی قطبم بمونی فکر نکنم مامانش بچه رو به تو بده تابعد خانوم خانوما

امین(قلبهای اندوهگین) شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:37 ب.ظ http://kolbe2eshgh.blogfa.com

سلام عزیزم ممنون که سر زدی خوشحالم کردی از نظر قشنگت ممنون بازم سر بزن فدات شم

وندا شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:46 ب.ظ

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
من اومدم.این بچه های طرح ضیافت اتاقمو گرفته بودن منو جا ندادن.منم کارامو سریع انجام دادم،از اون مدلایی که خودت می دونی.
ساعت۱ رسیدمتاربع به ۲ همه کارامو انجام دادم،۲،۳۰ حرکت کردم.به عبارتی MP3



سلام واقعا بابا بعید نیست چون دوست خودمی... عزیزم به ایم میگنMP4 آفرین دختر خوب

وندا شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:22 ب.ظ

سلام
هنوز هستی.
امروز بلیط فروشی باز بوداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
بلیط گرفتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الان هر کی نظرای منو بخونه می گه این دختره چقدر سیریشه


هر کی این حرفو بزنه از الان بگم قاطی می کنمااااااااااااااااااااااا

فری جون می دونه من چی میشم.

بعدشم امروز تو فالم نوشته بود دوست دوران کودکیت رو میبینی،خوب دوست دوران کودکیم فاطمه جون گل گلاب ....................................

اومدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نیستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الو الو صدا نمی یاد قطع و وصل میشه.

وندا شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:57 ب.ظ















بوس بوس

مهشید یکشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:21 ب.ظ

چرا وندی این قدر قاطی میکنه یه سوال برات میزارم اگه خوشت اومد بزار توپستت و از حسابدارا بخواه حلش کنن
3 نفر با هم میرن ساعت فروشی ، ساعت میخرن 30000 تومن. یعنی نفری 10000 تومن دادن. صاحب مغازه به شاگردش میگه قیمت ساعت 30000 تومن نبوده 25000 تومن بوده. برو 5000 تومن بهشون برگردون.

شاگرد مغازه از این 5000 تومن 2000تومنشو واسه ی خودش برمیداره .

3000 تومن دیگرو میده به اون سه نفر. (نفری 1000 تومن). پس با برگشت 1000 تومن نفری، اونها هرکدوم 9000 تومن دادند. حالا سوال اینجاست اگه

9×3= 27

2 تومنم که شاگرد مغازه برداشته ، میشه 29 تومن پس اون 1000 تومنه کجاست؟


طراح سوال : پروفسور حسابی

دوستت دارم تیتیل۶ تا

فریبا شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:32 ب.ظ http://lovly-l-o-v-e.blogfa.com/

وای عزیزم چه خوشکله
کلی بوس جای من بکونش
دوست دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد