....$$=$+$....

خداوندا آرامشی عطا فرما تا بپذیرم آنچه را تغییرنیافتنی است،شهامتی تا تغییر دهم آنچه را می توانم و دانشی تا بدانم تفاوت آن دو را

....$$=$+$....

خداوندا آرامشی عطا فرما تا بپذیرم آنچه را تغییرنیافتنی است،شهامتی تا تغییر دهم آنچه را می توانم و دانشی تا بدانم تفاوت آن دو را

غربتم به پایان شد، آشنای آوازم...

سلام من این پستمو به یاد سمانه که ترم قبل فارغ التحصیل مدیریت بازرگانی شد میزارم... از همون اول با سمانه و دوستاش آشنا شدم، اون قدر جالب بودند که من هر شب بهشون سر میزدم اونا هم به افتخار من چایی میزاشتن خاطرات خوبی با بچه های مدیریت دارم، منو راهنمایی میکردن، در مورد استادام صحبت میکردند، اینم مربوط به سمنانه دیگه...

ولی سمانه ارشد که دیگه امسال قبول نشدی، دعا کنین اونم امسال ارشد قبول بشه، یه سال دیگه تو سمنان همدیگه رو ببینم اولین کسی بود که هوامو تو سمنان داشت،هوامو به اندازه یه دخترخاله داشت؛ ما دو تا،دخترخاله همدیگیم،این ترانه هم داد به من هر وقت دلم براش تنگ شد، گوش کنم: منم مینویسم متنو ، خودتونم براش آهنگ بزنید!!!

شب وشب سرگردون  من ودل ناآروم  دلمو شیدا کردی                                                       خودت اینو میدونی خودت اینو میدونی  خودت اینو میدونی                     

شب دوباره پیدا شد دل به لرزه افتادروی ماه تو آمد لحظه لحظه در یاد

چشم  از تو بینایم بی تو مانده بیداریا شبم به سر آوریا برس به فریادم

شب وشب سرگردون من ودل ناآروم   دلمو شیدا کردی

 خودت اینو میدونی  خودت اینو میدونی خودت اینو میدونی

قصه ها دارد زمن هر تار موی تو  شوق دیدار تو دارد قصه گوی تو

    ای طنین آوازم ای صدای هر سازمغربتم به پایان شد آشنای آوازم   

با تو به فردا میرسمبا تو هم آغوشم غم هر چه بوداز هر کجا گشته فراموشم

چشم  از تو بینایم بی تو مانده بیدار یا شبم به سر آوریا برس به فریادم

شب وشب سرگردونمن ودل ناآروم دلمو شیدا کردی

   خودت اینو میدونی خودت اینو میدونی خودت اینو میدونی

شب دوباره پیدا شد دل به لرزه افتاد روی ماه تو آمدلحظه لحظه در یاد

چشم از تو بینایم بی تو مانده بیدار یاشبم به سر آوریا برس به فریادم

چشم روشنت آمد رنگ صبح فردا شدقلب خسته عاشقغرق در تمنا شد                 فصل تیرگی تا رفتموسم سحر آمد لحظه های تنهاییبی گمان به سر آمد

 
نظرات 9 + ارسال نظر
فریبا دوشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:33 ب.ظ http://lovly-l-o-v-e.blogfa.com/

اول

فریبا دوشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:35 ب.ظ http://lovly-l-o-v-e.blogfa.com/

وای منم مدیریت بازرگانی خوندم کلا رشته ام اینه خیلی شعرم قشنگ بود ما تو وبب خودمون نخود چی کشمش می دم شما چه طور؟
وب سعید باز کردم بلوگفا دوباره ریخته بهم خدا یا کاری می کنن که تغیر مکان بدماااااااااااااا

ما تو وبمومون به همدیگه قاقالیلی میدیم

متین دوشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:29 ب.ظ http://kavir-tanhaei.mihanblog.com

سلااااااااااااااااااااااااااااااااام
خیلی قشنگ بود
منم دختر خالم سمنان درس میخونه
درسشم این تابستون تممممممممموم شد
الانم عروسیشهههههههههههههههههههههههههه

ثمین جون(به سوی فردایی بهتر...) دوشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:34 ب.ظ http://fardai-behtar.blogsky.com


..........@@
............@@@
............@@@@@@@@@
...............@@@@@@@@@
....................................@@
....................@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
......................@@
..................................................
@@@...............................@@@
@@@................................@@@
@@@@@@@@@@@@@@@@@
...@@@@@@@@@@@@@@

..................@@...@@
..................@@...@@
......................@@
......................@@
............................
...............@@@@
.............@@.......@
................@@@@@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
..............................@


امین(قلبهای اندوهگین) دوشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:49 ب.ظ http://kolbe2eshgh.blogfa.com

سلام عزیزم اپت خیلی قشنگ بود ممنون که خبرم کردی ببخش اگه دیر اومدم تهران بودم تازه برگشتم مشهد امیدوارم یکبار دیگه بتونی ببینیش و تا اخر باهم باشین انشالله قبول میشه

مرسی از این که این همه لطف داری

فریبا دوشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:45 ب.ظ http://www.lovly-l-o-v-e.blogfa.com

چشم امروز که نه
قرار دختر عموم بیاد یاهو رو ازش میگیرم فردا که نه می خوام برم ثبت نام به امید خدا بعدترش باهم چت می کنیم خوفه؟

به چشم ولی معلوم نیست کی برم شمالا

مهشید سه‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:31 ق.ظ

چه سلامی چه علیکی دیشب اونقدر دپ بودم مطالبتو نخوندم
بااااااااااااشه برو واسه سمانه جوووووووووونت صلوات دسته جمعی بگیر ارشد قبول شه
پس من چی باهات قههههههرم
دیگه واست هیچ کاری نمیکنم
هیییییییییی اگه اومدم خونه بهت کمک کنم انتخاب واحد کنننننننی
باااااااااشه اون از ..که راه به راه داره .... میکنه .... اینم تووووووووووووو که تو دعا کردن به فکر من نیستی
دیگه دلم باز نمیشه

سللم اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ابجی جوون خودمی... بابا سمانه مربوط به سمنانه دینگه... به قول ریحانه هیچ کی تنهاییم را درک نکرد جوون من دیگه حرف اونو نزن...ولش کن.. به تو ربطی نداره دینگه..نزار حتی یه لحظه فکرتو مشغول کنه.. باش...زیادمهم نیست دینگه... جوون فت بریم شمال روحیت عوض میشه دینگه..اجی من از جوونمم بیشتر تو رو دوست دارم چی فکر کردی؟؟... هیچ کس مهشید نبووووووووووووووووووووووووووووووووووووو اینو ببینخنده داره ها.. ببین چقدر گیج میزنه

مهشید سه‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:10 ب.ظ

بلیط و پس دادم 9 تومن ضرررررر کردم
شمال مثلا چیی میشششششششه
دلم باااااز نمیشه
.

اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا بازم که ناراحنی... ااااااااااااااااااااااااااااااااااا.. میزنمتا بزنمت فکر کنم خوب بشیااااااااااااا انقدر نگو نمیشه .. این نمیشه تو فکرته هاااااااااااااااااااااااااااااا.. بوس بوس

دختر خالت سمانه شنبه 22 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 03:52 ب.ظ

سلام عزیز دل و دختر خاله عزیزم. خوب که هستی!ببخش وقت نشد زودتر حالتو بپرسم.خیلی دوست دارم .عوض دل خوش کنک قاقالیلیارو بفرست به آدرسم
دوست دارم

سمانه جان.. تو دخترخاله بزرگی پس تو باید بهم قاقالیلی بدی منم دوست دارم عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد