....$$=$+$....

خداوندا آرامشی عطا فرما تا بپذیرم آنچه را تغییرنیافتنی است،شهامتی تا تغییر دهم آنچه را می توانم و دانشی تا بدانم تفاوت آن دو را

....$$=$+$....

خداوندا آرامشی عطا فرما تا بپذیرم آنچه را تغییرنیافتنی است،شهامتی تا تغییر دهم آنچه را می توانم و دانشی تا بدانم تفاوت آن دو را

هر چی تو بگی قبوله!!!

                               *** آدمای شبیه هم به راه های مشابهی میرن...

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

                                                              ~                 

                              شایدم تو این راه های مشابه شبیه هم میشن ***


سلام به دوستای گلم.. خوبین؟ من واقعا مونده بودم چرا دو نفر که همدیگه رو تابحال ندیدن چطور میشه این همه از نظر رفتاری یا حتی قیافه این همه شبیه هم باشن.. هر دو تاشون حسابدار بودن.. فقط یکیشون چند سالی بزرگتر بود.. در این بین آدمایی که به یک راه یا همون یه رشته میرن.. فقط اینو میدونم تا بگم که یه چیزایی رو همشون به دست میارن... یه رفتارای خاصی رو جدا از  شخصیتی که دارن به دست میارن..شاید باید اینجوری باشن.. البته بازم تو کلی مسائل دیگه با هم فرق میکنن... اگه فکرای دیگه ای هم در این مورد میکنین بازم بگین.. من سعی میکنم  ایده های جدیدو اینجا بنویسم تا هم خودم یاد بگیرم و هم بقیه شاید یاد بگیرن..

نظرات 8 + ارسال نظر
تافا چهارشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:59 ب.ظ http://www.taafaa.blogfa.com

یک روز نمک ریز به زخم تنم ای دوست
یک روز بنه مرهم افسوس به زخمم

سلام خدمت شما دوست گرامی
از شما دعوت میکنم تا از خلوتکده ام با نام "فرصت ناب کبوتر شدن" حاوی اشعار حقیر دیدن فرمایید؛

روزگاری پر از تغزل برایتان آرزومندم

سعید پنج‌شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:59 ق.ظ http://lifestory68.blogfa.com

سلام دباره....آره شمال تو اووون موقع سال یعنی آخر شهریور...... مثل قطعه ای از بهشت میمونه.... خوش بگذره.....
.
.
.
ولی در مورد این آپ باید بگم که ممکنه که آدم های مشابه راههای مشابهی رو برن ولی الزاما نتایج یکسانی بدست نمیارن که ناشی از تفاوتهای فردیه......و هر چه از عقل بیشتر و به موقع تر استفاده کنی نتایج بهتری میگیری

ثمین جون(به سوی فردایی بهتر...) پنج‌شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:03 ب.ظ http://fardai-behtar.blogsky.com

سلام خانوم خانووماا
جالب بود موفق باشی عزیزم
توی یاهو منتظرتم

ثمین جون(به سوی فردایی بهتر...) پنج‌شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:22 ب.ظ http://fardai-behtar.blogsky.com

عزیزم نمیدونم چی بگم والله میگه تو آی دی نداری؟؟ پس چهجوری توی بلاگ اسکای عضو شدی؟؟؟

گلم من که کلی آی دی دارم اما تابحال وارد مسنجر نشده بودم اومدم نبودی... مثل خودمی خوشم میاد ازت...ممنون از ای دی که برام ساختی...

ثمین جون(به سوی فردایی بهتر...) پنج‌شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:25 ب.ظ http://fardai-behtar.blogsky.com

عزیزم کجایی پس؟؟
بخاطر اینکه بخواییم با تو حرف بزنیم باید از ۷۷ خان رسم بگذریم
راستی از توی یاهو قسمت ایمیلت هم میتونی چت کنیااااااااا

ثمین جون(به سوی فردایی بهتر...) پنج‌شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:44 ب.ظ

عزیزم چیکار میکنی؟؟؟؟؟
چرا جواب نمیدی؟؟؟

مستدام پنج‌شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:56 ب.ظ

سلام عزیزم.خوبی؟چه خبراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا؟دلم برات تنگ شده
ببخشید دیر اومدم .اوضاع ریخته بهم شرایط خیلی جالب نیست.
راستی یادم رفت بگم وب خییییییلی جالبی داری.موفق باشی گل من.بای ی ی.

سلام قربونت برم..چی شده مگه؟ دلم برات لک زدههههههههههههههههه... خبر اینکه احسان خیلی بزرگ شده... زیادی آرومه... حوصله آدم سر میره این شکلی بود این دفعه میبوسمت ...سلام به همه برسون .. باییی تا بعد..

امین(قلبهای اندوهگین) پنج‌شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:57 ب.ظ http://kolbe2eshgh.blogfa.com

سلام فریبا خانم خوبی؟ وبلاگت زیباست همچنین دلنوشته هات زیباترنبا تبادل لینک موافقی اگه دوست داشتی منو با نام قلبهای اندوهگین لینککن خبرم کن تا بلینکمت ممنون بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد