....$$=$+$....

خداوندا آرامشی عطا فرما تا بپذیرم آنچه را تغییرنیافتنی است،شهامتی تا تغییر دهم آنچه را می توانم و دانشی تا بدانم تفاوت آن دو را

....$$=$+$....

خداوندا آرامشی عطا فرما تا بپذیرم آنچه را تغییرنیافتنی است،شهامتی تا تغییر دهم آنچه را می توانم و دانشی تا بدانم تفاوت آن دو را

همون جایی که هستم باید باشم!!!

روزی مردی که خود را بسیار صاحبدل و اهل معرفتمیدانست وارد دهکده شیوانا شد. یک راست نشانی مدرسه را گرفت و درست وسط کلاس درس ، کنار شیوانا نشست و به او خیره شد. شیوانا لبخندی زد و خیر مقدمی گفت و جویای احوالش شد. اما آن فرد با غرور گفت:"من سن وسالم از تو بیشتر است و سال ها به کسب دانش و معرفت مشغول بوده ام واکنون قصد دارم به قله بلند آن کوه بروم و به خدا نزدیک تر شوم..."

شیوانا با تبسم از او پرسید:"اگر به قله رسیدی و چیزی جز قله و ابر و برف ندیدی چه میکنی؟

مرد غریبه با غرووووووووووووووور گفت:" دستانم را دور دهانم می گذارم و فریاد میزنم که آهای خدا تو کجایی؟!"

شیوانا با لبخند گفت:"زحمت زیادی نکش مطمئن باش جوابی که میشنوی این است که من پایین بین بندگانم هستم،تو کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟"

نظرات 38 + ارسال نظر
ღ❤فریدا❤ღ پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:45 ق.ظ

من از شیوانا خیلی خوشم میاد دینگه

وندا پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:47 ق.ظ









وندا پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:54 ق.ظ

بوس

جیک جیک پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:19 ق.ظ

ای خدا جعفرم می خواد بره

جیک جیک پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:20 ق.ظ

وای چقدر اپت خوشکل بود

متین پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:29 ق.ظ http://kavir-tanhaei.mihanblog.com

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااام
سلاااااااااام
سلاااااام
سلاااام
سلاام
سلام
.♥
.♥
..♥
...♥
....♥
.....♥ آپم خوشحالم میکنی اگه بیای و نظر بدی
......♥......................♥...♥
..........♥.............♥............♥
..............♥.....♥...................♥
...................♥.....................♥
................♥......♥..............♥
..............♥.............♥....♥
.............♥
...........♥ منتظرتم
.........♥
......♥
....♥خوشحالم کن
..♥
.♥ ثواب داره
✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
درضمن اپتم قشششششششششششششن بود

سعید پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:54 ب.ظ

سلام...... چرا مگه همکلاسی چه میگه ای با بقیه فرق داره...
.
.
هر کی گفت چه قدر دینگه ای بیار بمیگمش
.
.
.مرسی از لطفت ولی من بچه هارو تنها نمیزارم... ولی نه با نوشتن وب... میام بهتون سر میرنم
.
.
.فعلا بای

سلام
خواهش میکنم

. : جواد : . جمعه 2 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:21 ق.ظ http://seghatrehkhon.blogfa.com

تا از تو جدا شده ست آغوش مــرا
از گریه کسی ندیده خاموش مرا
در جان و دل و دید فراموش نه ای
از بهر خـدا مکن فراموش مرا
مولانا
.....................

سلام ؛
با " ماه " به روزم .
سربلند و پیروز باشید .
در پناه حق.

وندا جمعه 2 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:45 ق.ظ

سلام
ببخش دیر کرد
دیروز رفتم اتاقم رو تحویل بگیرم یعنی چی بگم فشارم ۸ گرسنه تشنه سر درد در حد انفجار تو گرما هی منو فرستادند این طرف اون طرف.
ساعت ۱۱ بابلسر بودم تا ساعت ۳ هی منو چرخوندند تا آخر کلید اتاق رو به من دادند بنده خدا سال اولیااااااااااااااااااااااااا که کلید نمی دادن باید تو نازخونه می خوابیدن.حداقل سمنان توی این یکی خوب بود.

الان سمنانی مراقب خودت باش خوش بگذره.
یادت نره از طرف من همه رو ببوس

شاد و موفق باشی
بوس بوس

وندا جمعه 2 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:26 ب.ظ

سلام
کجایی؟؟؟

مراقب خودش باش
بوس بوس
سلام به همه برسون
سال تحصیلی پر از موفقیت و افتخار داشته باشی عزیزیم.

شاد و موفق باشی

سعید جمعه 2 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:26 ب.ظ

سلام.... من که از اولش هم سمنان بودم..... جایی نرفتم
..
.

.
جنابعالی کجایی؟افتخار بده این خراب شده سمنان هم بیا

تو رو خدا این قد نگید خراب شده از وقتی زلزله زده میترسم خراب بشه هااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

وندا جمعه 2 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:42 ب.ظ

سلام
جوجویی حالش بده آخه چرا؟؟؟
خدا جونم حالشو زود زود خوب کن..............همه با هم بگین آمییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییین

ممنون

همه دعا کنیناااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا


اصنشم هر کی دعا نکنه به قول فریبا جونم کچل شه

سلام ... جوجوها زود مریض میشن دیگه.. آخه حساسن... میخواستم برم آسد مظفر ولی همون لحظه احسان جوونم اومد خونمون... خدا جوون فریبا جوونو زود خوب کن آمین.تو دیگه نگو کچل ...

جیک جیک شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:02 ق.ظ

سلام جیک جیک ائهوع اوهوع(عطسه جوجویی)
من اومدم
وای مردم تا رسیدمااااااا
مگه ادم خاله اش هم سنش یا کویکتر نمیشه
بابا منو خاله واقعیم هم سنیم
باور کن
وندا چندسالته خاله جونم جیک یجک

❤فریدا❤ شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:01 ق.ظ

ابجی شماره خانوم رمضانخواه؟؟؟

ღ❤فریدا❤ღ شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:03 ق.ظ

وندا تو چی شماره خانوم رمضان خواهو نداری؟؟؟؟

جیک جیک شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:00 ب.ظ

سلام
اره همین جوری
بیا یکی از بچه های وب یه سوال کرده جوابشو بده

جیک جیک شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:56 ب.ظ

سلام
خوفی خوفم
فریدا دوست دارم بدونم تو مقصر پسره می دونی یا دختره

سلام خب اول دختره بعد پسره.. ولی جرمشون یه اندازهست

negar joon شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:03 ب.ظ

سلاممممممممممممممم.
عزیزم.
4444445.
راستی کدام خوابگاهی؟

سلام مرسی نگارجوون.. لطف کردی امروز دوستم گفت اتاقای ۶ نفره تموم شده اسمم تو ۸ نفره نوشته...ان شالله فرزانگان باید باشم... ولی انگاری از همه دووستام جداافتادم

جیک جیک شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:13 ب.ظ

جعفر شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:04 ب.ظ http://entezar01.blogfa.com

قاقالیلی

سلام

خوشحالم که داره برمیگرده

منم می مونم

یووووووووووووووووهووووووووووووووو

وندا شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:12 ب.ظ

سسسسسسسسسسسسسسسسسسسلام

شماره رو ببینم اگه مامان داشته باشه بهت می دم ممکنه دیر بشه چون الان آرایشگاه باز کردم مشتریم....مهتاب منتظره بعدشم باید برم عروسی


بوس بوس

سلام عزیزم مهشید شماره رو داشت اما گوشیش خاموش بود حالا حله دستت دردنکنه...خوش بگذره زیاد...تو که یه پا هنرمندی موش تورو نخوره... لباسامو دارم دوباره کم میکنم.. نمیدونم توی یه اتاق کوچیک چه جوری باید چمدونمو جا بدم

negar joon شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:53 ب.ظ

سلاممممممممممممم.
خوابگاتون کجا هست

سلامممممممممممممم اطراف دانشگاه سمنان... خارج شهرهروبری دانشگاه آزاذ

رضا شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:44 ب.ظ http://sweetheart8.blogfa.com

سلام
ناراحت شدید از حرفم؟
اگه ناراحت شدید من معذرت میخوام.شوخی بود
وبتون جالبه
تبریک میگم

سلام .. من به این زودیا ناراحت نمیشم... خواهش میکنم... خاطرات ترش و شیرین یا به عبارتی قاقالیلی

. : جواد : . یکشنبه 4 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:09 ق.ظ http://seghatrehkhon.blogfa.com

باز پاییز است ؛
اندکی از مهر پیداست ؛
حتی در این دوران بی مهری هم پاییز زیباست ؛
مهرتان افزون ؛
پاییزتان مبارک .

وندا یکشنبه 4 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:48 ق.ظ

من که رفتم وسایلم رو گذاشتم اومدم هر کدوم از بچه ها بیان میگه این آپاچی کیه؟؟؟
چمدون نگو کمد تو خونه بگو خونه رو جارو زدم بردم

من که کلی وسیله هامو کم کردم.. بوس بوس

جیک جیک یکشنبه 4 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:04 ب.ظ

سلام عزیزم خوبی؟
خوش می گذره ببخش دیر اومدم دیروز بیرون بودم صبح هم دانشگاه الان اومدم

متین یکشنبه 4 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:16 ب.ظ http://kavir-tanhaei.mihanblog.com

سلام دوست عزیز
برو پائین یه خبر دارم واست!!
____####_____
____####_____
____####_____
____####_____
_###########_
__#########__
___#######___
____#####____
_____###_____
______#______
_____________

____####_____
____####_____
____####_____
____####_____
_###########_
__#########__
___#######___
____#####____
_____###_____
______#______
_____________

____####_____
____####_____
____####_____
____####_____
_###########_
__#########__
___#######___
____#####____
_____###_____
______#______
وبلاگم رو آپ کردم!
یادگاری یادت نره
ممنون از حضورت
پور مهرت

خودم دوشنبه 5 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:04 ق.ظ http://www.vorojak-88.blogfa.com

سلام عزیزم
مطلب جالب و آموزنده بود شما که منو لینک کردی به اسم وبم همون خوبه
ممنون
بازم بیا وبکده خوشحال میشم فعلا بابای

[ بدون نام ] دوشنبه 5 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:01 ب.ظ

سلام
خوبی؟؟؟
کجایی؟؟؟دانشگاهی؟؟؟خوابی؟؟؟کجایی؟؟؟الو الو........صدات نمی یاد الو......

الان توی سایت دانشگام،جاتم خیلی خالیه

خوش بگذره بوس بوس

ثمین سه‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:31 ق.ظ http://fardai-behtar.blogsky.com

عشقم بدو بیاا

پرتقال نارنجی جمعه 9 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:40 ب.ظ http://love-is-not-true.blogsky.com

سلام.... منم اومدم....منم دیگه پرتقال نارنجی... همون هم کلاسیت.... اینبار با نیمکت ....خوب منو هم با نام نیمکت لینک کن...مرسی....اون قبلی رو هم پاک کن چون حذفش کردم....
.
.دینگ

(قلبهای اندوهگین) شنبه 10 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:00 ق.ظ http://kolbe2eshgh.blogfa.com

سلام عزیزم بیا اپ کردم

رضا شنبه 10 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:00 ب.ظ http://www.sweetheart8.blogfa.com

سلام
رفتی که رفتی؟
حذف و اضافه هم تموم شد.نمیای پست بزاری؟

وندا شنبه 10 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:12 ب.ظ

سلام
فریدا جونی یه دونی هم اتاقی دارم هر وقت میبینمشیاد تو می افتم رشته اون فیزیک اتمی مولکولی میخونه
یکیشم ریاضی کاربردی میخونه.
نفر سومشم نیومده
منم که معرف حضورتون هستم اگه نیستم بگم:
اینجانب
بسم الله الرحمن الرحیم
..... معروف به وندا یا آتیش پاره یا زلزله۱۱ ریشتری یا .........
بازم بگم؟؟؟

فریدا جونییییییییییییییییییییییییییییییی من عید قربان میرم خونه تا اون موقع چشم در می یاد؟؟؟!!! چیز عجیبی گفتم ولی ...... خوب دینگه جونم برات بگم که خوب چی بگم؟؟؟

بوس بوس
شاد و موفق باشی

negar joon یکشنبه 11 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:51 ب.ظ

سلام فریدا جون.
خوفیییییییییییی؟
دانشگاه خوش میگذره؟

دانشگاه که خوش میگذره.. ولی کارام زیاده.. سفر و غذا و دینگ دینگ دینگ تا شنبه اگه شد همدیگه رو بدینگیم گلم

پرتقال نارنجی یکشنبه 11 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:01 ب.ظ http://love-is-not-true.blogsky.com

سلام..... فریدا.... رفتیم بالاخره خوابگاه مینگیدیم.... دیدم یا لطافت خوابگاه نمیمیگن..... دیگه زدیم به سیم آخر... الانم به جای یه دونه...سه تا جا مینگیدیم..... حال کردی.... یه ما میگن حسابداری ۸۷...... منو اسمعیلی شجاعی ...مینگیدیم دینگه
.
.
.دینگ دینگ

آخ جوووووووووووووووووون دینگ دینگ

جعفر سه‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:51 ب.ظ http://entezar01.blogfa.com

سلااام

هووووو

قاقالیلی

دیگه ما غریبه شدیم

تارا چهارشنبه 28 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:50 ق.ظ

سلام گلِ خوشگلم، مطلب قشنگی بود. ما آدما همیشه دنبال اینیم که خدا رو جایی خیلی دورتر از خودمون پیدا کنیم در حالی که خدا اینجاست در نزدیکی ما، در قلب های ما.
اینم قاقالی لی ای که خواسته بودی.

سلام جیگر خوبی؟ چه خبر ؟ همه خوبن؟ کلاسات شروع شده؟ مواظب خودت باش بوس بوس...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد