....$$=$+$....

خداوندا آرامشی عطا فرما تا بپذیرم آنچه را تغییرنیافتنی است،شهامتی تا تغییر دهم آنچه را می توانم و دانشی تا بدانم تفاوت آن دو را

....$$=$+$....

خداوندا آرامشی عطا فرما تا بپذیرم آنچه را تغییرنیافتنی است،شهامتی تا تغییر دهم آنچه را می توانم و دانشی تا بدانم تفاوت آن دو را

دینگه ام دینگه...

سلام به دوستان... از آن دینگه ای که من از این دینگه دینگه ها نتونستم چیزی دینگه بگیرم پس ابجی عزیزم برام این دینگه رو گذاشت...

 آموزَش زبان ترکی تو دینگ ثانیه:

1- هرگاه حرف ب ساکن قبل از ر بیاید جای آنها عوض می شود:
کبریت *** کربیت تبریز *** تربیز

2- حرف گ در اول کلمه ق و در سایر موقعیتها ج ادا میشود:
گازوئیل *** قازوئیل
تگرگ *** تجرج
کامپیوتر *** قامپیوتیر

3- گاه حرف ه در آخر کلمه به ی و در برخی انواع گویش به صدای او تبدیل میشود:
گوجه فرنگی *** قوجی فرنجی (یا همان گیرمیز بادمجان)
ماهی تابه *** مایتابو


4- صدای ق به صدای گ و حرف گ در اول کلمه با صدای ق ادا می شود. در برخی موارد ق حذف میشود:
قند *** گند
گلابی *** قلابی
آقای رئیس *** آی رئیس

5- گاه حرف ی بعد از حرف با صدای کسره با صدای و تلفظ میشود:
مدیر *** مدور

6- بعد از حروفی که در کلمه با صدای کسره ادا میشوند یک ی اضافه میشود:
مثال *** میثال
ابتدا *** ایبتیدا
چراغ *** چیراگ

7- حرف ک هیچگاه با صدای ک ادا نشده و بسته به موقعیت حرف در کلمه، موقعیت کلمه در جمله، نوع وضع عصبی گوینده، محل تولد گوینده، وضع آب و هوا و ... با صدای ش خ چ ق ادا شده و گاه اصلا ادا نمی شود: من به تک تک سوالات شما پاسخ خواهم داد *** من بی تشتچ سوالات شما پاسخ خواهم داد.
مرتیکه کثافت درست رانندگی کن *** مرتیچه چثافت درست رانندجی قن
سلام آقای دکتر *** سلام آی دتر
زبان بیسیک *** زبان بیسیخ
چکار می کنی؟ *** چخار موقونو ؟

8- معمولا افعال در حالت اول شخص به صورت دوم شخص بیان میشوند.
من با شما نبودم *** من به شما نبودی !

9- ضمیر ملکی متصل دوم شخص به صورت سوم شخص بیان میشود:
حالت خوبه ؟ *** حالش خوبی

در کل مثل رشته عربی برای فارسی زبانان میمونه که به دوستم گفتم اگه یه ال+اسم کنی میشه عربی

                             ال+اسم= یه اسم عربی الکی من در آوردی

نظرات 62 + ارسال نظر
فریدا دینگه یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:51 ب.ظ

راستی اون یه تیکشو کات کنین
مرتیکه کثافت درست رانندگی کن *** مرتیچه چثافت درست رانندجی قن دینگ دینگ

ثمین جون(به سوی فردایی بهتر...) یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:20 ب.ظ http://fardai-behtar.blogsky.com





عالی بود عزیز دلم

ممنون گل دینگه ای... همین جوری برو تا آخر دینگ دینگ

جعفر یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:24 ب.ظ http://entezar01.blogfa.com

سیلاااااااااااااااااااام

هوووووووووووووو قاقالیلی

ممنون که خبرم کردی
ادامه بدی یه چیزی میشی

سیلام دینگه.... چرا به من میگی قاقالیلی باشه ادامه میدم

متین یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:35 ب.ظ http://kavir-tanhaei.mihanblog.com

سلاااااااااااااااااااااام
خیلی با حال بود
من ترکی بلدم
تو بیا من یادت بدم

آخ جوون.. حتما میام ازت میپرسم... آخ دینگ آخ دینگ آخ دینگ

فریبا یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:55 ب.ظ

سلام عزیزم سعید دیشب رفت سمنان
نمی دونم رسیده یا نه خبری ازش ندارم
راستی خیلی جالب بود ولی من یکی از دوستام ترک هست کمکی یادم داده
ولی کالا خیلی زبون جالب هست دوست دالم جیک جیک

دینگ دینگ میشم ..

فریبا یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:52 ب.ظ

اره خدا هست ولی دله تنگ میشه اره حامد از داداش واقعی برام بهتر بود ؟
برام عزیز بود نمی دونم چرا؟
امروز فکرشو کردم دلم کلی براش تنگ شد

تو زندگی همیشه این جوری پیش میاد که یکی برات عزیز میشه....ممکنه هر کسیم باشه

فریبا یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:58 ب.ظ

شوخی کردم جیک جیک
نه کار نمی کنه اونجا زندگی می کنه

فریبا یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:05 ب.ظ

الهی چش شده
وای منکه حالم خوب نمشه امیدوارم بهتر بشه
شایدد منم یه دوکسی پیدا کردم

ان شالله

جعفر یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:39 ب.ظ http://dost66.blogfa.com/

سلام خوبی
جالب بود

من تبریز نرفتم ولی میگن خیلی جای باحالیه
موفق باشی

سلام مرسی منم تبریز نرفتم من که همه ایرانو گشتم تبریزم شاید برم

جعفر یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:40 ب.ظ http://dost66.blogfa.com/

اون خانومه چقدر ناراحته چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

این عروسک ناناسه.. مدل آرایشش این طوریه که ناراحته دینگ

امین(قلبهای اندوهگین) یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:59 ب.ظ http://kolbe2eshgh.blogfa.com

سلام عزیزم فدای تو قابلت رو نداشت ممنون که خبرم کردی خیلی خوب بود خوشم اومد سر بزن بای گلم

ااااااااافا چقدر چوب کاری میکنی سلام.. منم خوشم اومد... اون دینگه دینگه که به من نمیدینگه

امین(قلبهای اندوهگین) یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:11 ب.ظ http://kolbe2eshgh.blogfa.com

راستی اهنگم برات اجرا شد ؟ اهنگ وبم رو تونستی گوش بدی

خدا رو شکر...الان میام گوش میدم

TAY دوشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:15 ق.ظ http://www.todaynewday.blogfa.com

سلام دوست عزیز
بینهایت ممنونم از این همه لطفتون
امید وارم و از خدا می خوام که تو لحظه لحظه ی زندگی بینهایت زیبایتون موفق باشین
موفق باشی دوست عزیز...موفق هستی

سلام .. شما هم همین طور

امین(قلبهای اندوهگین) دوشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:47 ق.ظ http://kolbe2eshgh.blogfa.com

سلام گلم خوبی ممنون که سر زدی هرچی رو گفتم راست بوده خیلی گلی اهنگم محسن یگانه است بزار به بچه های دیگه بگم ببینم اجرا میشه سر بزن بای گلم

سلام.. باز داری چوبکاری میکنی

فریبا دوشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:33 ق.ظ

سلام صبح خیر جیک جیک خوف۶ی سلامتی؟
امروز بهترم ممنون راستی دینگه دینگه ندینگه
ها

سلام گلم..دیگه داره ظهر میشه... روز بخیر... یعنی ندینگم؟؟

پرهام دوشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:54 ق.ظ http://parham-blog.blogsky.com

سلاممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
ممنون که بهم سرزدی من فعلا همین هارو یاد گرفتم
بقیشم بذار

سلام.. خواهش میکنم... باشه میزازم

فریبا دوشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:14 ب.ظ

من زبون تورو نمی فهمم همین جوری گفتم جیک جیکو جینکیدیم؟
اونور برات یه چیز نوشتم تخیلاتم هست زیر نظرت
دوست دالم

یاد میگیری جیک جیکوووووووووااااااااااااااااااااااااااااااا
دینگ دینگ

فریبا دوشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:48 ب.ظ

وای فریبدا اره راست میگی
ولی فریدا پاشو بیا وب نیگاه حرف زدن جعفر کن فقط زیاد نخندیااااااااااااا

نکنه اونم زبون من در آوردی داره

فریبا دوشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:14 ب.ظ

بعله زبون خروسی!!!
قوقولی قوقو
جیک جیک

فریبا دوشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:21 ب.ظ

وای جیک جیک!!!
داداش منه دیگه چی کار میشه کرد من جیک جیک می کنم اون قوقولی

تناسب میگن به این

جیک جیک دوشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:23 ب.ظ

چرا عزیزم

دینگ دینگ دینگ..................................................

جیک جیک دوشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:53 ب.ظ

بدو گلم اپم

وندا دوشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:11 ب.ظ

سلام
جالب بود.

جات خالی امروز رفتم خرید عروسی کردم.


کی میری سمنان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بوس بوس

سلام .. نکنه عروسی خودت شیطون رو نمیکنی... نه بابا کی میاد جقجقه رو بگیره...شوخی کردم از خداشونم باشه.. بعد اینکه قراره ۱ شنبه بلیط بگیرن.. ۱ شنبه شب سمنان باشم به امید خدا.. بهد اینکه منومسخره میکنن میگن چقدر دینگه ام که دارم ۴ مهر میام .. میگن کلاسا الان شروع نمیشه.. به قول استاد دینگمون حضور غیبت نمیکنن..
بهد اینکه محدثه باتوم آهنگت عوض شد؟؟ دینگ
بوس بوس.. منم عروسی منم عروسی ... عروسی کمیل نیومدم شمال
کمیل داداش آتیه دینگه
منم عروسی میخوام.. صابی منم میخوام..
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووس

مستدام دوشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:26 ب.ظ

سلام عزیزدلم.حالت خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟کجایی؟خیلی دلتنگتم.واسه خوابگاهها نتونستیم کاری کنیم اگه خدا بخواد ۵شنبه میریم سمنان تحصن.خداروشکر سمنان که رفته بودم یه آقایی رو دیدم گفت خونشو اجاره میده منتها مستاجرش هنوز نرفته شمارمو گرفت وگفت ۵،۶ مهر خبر میده که ماکی بریم منم منتظر........ تو کی میری سمنان؟

سلام گلم.. من خوبم تو خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
منم دلم واست یه کوچولو شده.. خدا رو شکر ..خداهمش یه راهی برای بنده هاش باز میکنه.. امروز صبح سمانه بهم زنگ زد گفت فاطمه و محدثه بدجوری تو فکر خوابگاهن.. دلتو روشن کن خدا همش اون راهی رو برات باز میکنه که ار همه برات بهتره... تازشم میام مینویسم رودسر میام خونتون.. ان شالله که بهتون خوابگاه میدن در هر صورت توکل بر خدا...
بعد اینکه از معصومه و فاطمه چه خبر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ریحانه گفت داره انتقالی میگیره!!
پولش چقدره کجاهه؟؟ یه جایی باشه دل آدم نگیره
بعد اینکه امروز سهیلا شمسی خانی بهم گفت که خوابگاه دادن.. دوست داری با ما باشی؟؟ چه معرفتی داره این سهیلا... صبر کن دیگه یکم صبر کن الان نظرو تائید میکنم..بوس بوس من دیگه خسته شدم بس که چشام بارونیه... عاشقتم دینگ دینگ

freida دوشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:44 ب.ظ

دل سرا پرده محبت اوست دیده آیینه دار طلعت توست
من که سر در نیاوردم به دوکونگردنم زیر بار منت اوست
تو و طوبی و ما وقامت یار فکر هر کس به قدر همت اوست
گر من آلوده دامنم چه زیان همه عالم گواه عصمت اوست
من که باشم در آن حرم که صبا پرده دار حریم حرمت اوست
دور مجنون گذشت ونوبت ماست هر کسی 5 روزی نوبت اوست
ملک عاشقی و گنج طرب هر چه دارم زیمن دولت اوست
بی خیالش مباد که منظر چشم زانکه این گوشه خاص خلوت اوست
من و دل گر فدا شدیم چه باک غرض اندر میان سلامت اوست
هر گل نو که شد چمن آرای اثر رنگ و بوی صحبت اوست
فقر ظاهر ببین که حافظ را سینه گنجینه محبت اوست

چی کار کنم دوست دارم زود به زود آپ کنم
تمام خاطرات تلخ سمنانو همین الان انداختم دور
یه شروع دوباره برای خودم
ولی الان قضیه فرق میکنه.. من کلی دوست خوب تو سمنان دارم و خیلیم هموشونو دوست دارم
این دفعه سمنان ان شالله میخواد فقط خوش بگذره...دیگه خیلی راحت از همه مسایل رد میشم.. بی خیال همه چیز... این جوری کیف میکنم... من سمنانو دوست دارم.. چون بخاطر سختیاش بهتر شدم بهتر از قبل .. من برای خودم زندگی میکنم.. من برای رضای خدا زندگی میکنم..سمنان باعث شد خیلی تغییر کنم از این بابت خوشحالم تنها کاری که میخوام از این به بعد بکنم به همه مشکلات بخندم.. به این میگن زندگی.. خدایا توکل برتو ...

سعید دوشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:03 ب.ظ http://lifestory68.blogfa.com

سلام..... میگ میگ
.
.
.کجایی دینگ دینگ..... زبون ترکی رو میدینگی
.
.
.
.این هفته سمنان خبری نیست..... همون هفته بعد بیا...میگ میگ.
.
.
..میگ میگ ...... فعلا بای

سلام میگ میگ
من همین جام میگ میگ
این جوری بهتره
هفته بعدم دارم میام بهم میگن چقدر دینگه ام
دینگ

وندا دوشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:51 ب.ظ

سلام
اصلا دینگه نیستی.من اگه میتونستم شنبه بابلسر می بودم ولی مجبورم دوشنبه سر کلاسا حاظر شم اگه تو دینگی دانشگاه ما چیه تازشم استاد جونااااااااااااااااااا حضور و غیاب می کنن من یه درسو ترم پیش برداشتم بعد حذف کردم هر چی دوستم بهش می گفت حذف کرده با برام غیبت میزد اینم از استادای ما.

بوس بوس

سلام...خیلیم دینگه ام.. بابا همه بهم میگن چقدر دینگه ام
یکم استادتون دینگ میزد
منم ۱ شنبه بلیط دارم
بوس بوس

مهشید سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:34 ق.ظ

سلام احوال بچه ی خوب آخه دانشجو نیستی
اگه بودی اینقدر زود نمیرفتی
دیگه باهات قهرم دختر بد
میموندی ۹-۱۰ مهر میرفتی .....
اصلا برو دندت نرم.....

سلام ابجی دینگم
ای بابا این ور بمونم اون ور کباب میشم.. اون ور برم این ور کباب میشم

آخه دلت میاد.. هه معلومه دلت نمیاد

جعفر سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:04 ق.ظ http://entezar01.blogfa.com

هوووووووووو قاقالیلی


قوووووووقووووووووولی قووووووووووقوووووووو

هوووووووووووووووووووووووووووووووووووووو قاقالیلی
دینگولی گو دینگولی گو دینگولی گو

مستدام سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:02 ب.ظ

سلام سلام عزیزدلم قربونت برم منم خوبه خوبم.آره سمانه رو هم دیدیم بیشتر از برخورد مسئولین ناراحت شدیم از همه بدتر اینکه رفتیم بنگاه واسه خونه بنگاهیه از اونجایی که سمنانی الاصل بود میگه شاهرودیا یه آدمایین که.... نمیشه توضیح داد عزیزم خیلی خیلی ناراحت شدم دوست داشتم فقط برم کلا ریختم به هم روز خیلی بدی بود.ولی دیگه مهم نیست.هنوز شک دارم که برم سمنان یا نه آخه مامان اینا موافق نیستن میگن همون شنبه برو واسه خونه.ولی فاطمه گفت حتما بیا .یه کاری میکنن منی که اونقد سمنانو دوست داشتم به فکر انتقالی و.... بیفتم چیکار کنم که باید بمونم گیرم.بیخیاله همه چی این زندگی باحالو عشقه.یه چیزی راستی این قضیه دینگ دینگ چیه؟توپیاماتم نوشته بودی ولی من...فاطمه و معصومه هم خوبن خبر خاصی نیست عزیزم همه چی آرومه.عاشششششششششششقتم.

دوست من سلام
الهی شکر که خوبی!! یه چیزی مرده گفت بزار به حساب بی شخصیتیش آدمای این جوری رو نباید زیاد جدی گرفت
آره دیگه گیر رفیق رفقای.. منم با اینکه قبلا قبلنا خیلی از اونجا دل خوشی ندارم اما سمنانو دوست دارم ...تک تک آدماشو وقتی میبینم خوشحال میشم دوست دارم باشن همشون
خب خدا رو شکر که همه چی آرومه.. نگرن نباش از این ور یه آدم بی شخصیت دیدی از اون ور یه آدم باشخصیت میبینی... غصه نخور همش تجربه شدهست زبون من در آوردیه دینگ دینگ جای هر کلمه ای میتونی بدینگی بخاطر احترام اختراع شد و مثل اینکه بقیه رو تحت تاثیر قرار داد بهد اینکه این داداش کوچولوی غرغرو اونقد شصتک میزنه که پاشم از سرجاش.. آخه از کیس اون دارم استفاده میکنم
حالا دینگ دینگ اگه گفتی یهنی چی؟

وندا سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:29 ب.ظ

سلام
بابا چی خبره؟؟؟ هر کی برا خودش یه ... دینگ دینگ... میگ میگ... جیک جیک...قوقولی قوقو
ولی خیلی باحالین
اما هر کاری کنین مثل فریدا نمیشین آخه هیچ کس به غیر از خودش متوجه دینگ دینگ کردنش نمیشه

بوس بوس

سلام.. آره دیگه همه از فریدا جونت الهام گرفتن... بعد اینکه من خیلی میفهمم چی میگم و اینکه من که میفهمم شما وقتی میدینگین یعنی واقعا شما نمیفهمین من چی مینویسم
من فقط مینویسم دینگ نمیگم دینگ ... ولی اونا شاید تکه کلامشون شده باشه

آرمین سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:29 ب.ظ http://armingashangeh.blogfa.com/

آپم

وندا سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:08 ب.ظ

الهی.............
یه ذره متفکر که بشیم میشه فهمید که چی میگی
سخنان شما نیازمند تفکر عمییییییییییییییییییییییییییق می باشد.

رفتی سمنان سلامم رو به همه برسون.
راستی عروسی فرانک نیست اون که تازه تخصص قبول شده
عروسی من؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
خودت که میدونی و میگی کی من جقجقه رو میگیرهتازه علاوه بر جقجقه بودن................آخه مردم بیکارن بیان خودشون رو با من بد بخت و گرفتار کنن
الکی از من تعریف نکن با این تعریفا سر مردم کلاه نذار.

اعتما به نفس بالا:
من اگه ازدواج کنم حروم میشم

بوس بوس

تی جان قوربان پس عروسیه کیه؟؟
باشه رفتم سمنان ۲وبله سلام میرسونم..
دینگولک دینگولک دینگولک....حروم که سهله ...دینگ میشی
بوووووووووووووووووووووووووووووووووس دینگی

سعید سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:10 ب.ظ http://lifestory68.blogfa.com

سلام.....
.
.
اومدی یه کلاس آموزش دینگ برامون بدینگ.
...
.
.
.این که گفتی محدثه رفته برا خونه بمیگه .... خوب چه ارتباطی به من میمیگه ..... .
.
.
.من به غیر از خوابگاه هیج جا نمیمیگم..... اصلا فکر خونه و از این چیزا را نمیمیگم....
.
.
.من به یحیایی میگیدم که یا خوابگاه میمیگین یا خوابگاه
.
.
..
جای دیگه راه نداره..... مطمئن باش من از این خوابگاه بیرون نمیمیگم.... اگه ندن هم به زور میام اینجا میمیگم...
..
.

.هنوز روی خشن منو نمیگیدن.

.
.
.
.هارش...ته که ترکی بلد نیییی..... ولی من شمالی بلدمه.... ته عروسک لوشه چه نفیره...... وله خله خله ناناسه
.
.
.
بای

سلام عجب دینگویی هستییاااااااااااااااااااااااااا
باشه آموزش مقدماتیه دینگولک بازار...
بازم میگم عجب دینگی هستی.. بابا بقیه دینگا هم در نظر بگیر...گفتم فلانی این طوری میدنگه یکی دیگه اون طوری دینگیده... ای شالله خوابگاه میدینگن ...اما اگه نشد دینگ نشی
شمالیتیم زیاد ندینگیدم چی کار کنم به قول جعفر دینگه هه هه هه
آخه شمالی خودمون نبووووووووووووو
چه بانمکه این تیپ شمالی خیلی دینگه
بای

مستدام سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:46 ب.ظ

خواهش میکنم منو قاطی این بازیا نکن

همه قاطی میشن خواه ناخواه

جیک جیک سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:30 ب.ظ

سلام گلم کلی معذرت امروز دانشگاه بودم نمی دوننستم اینقدر کارم طول میکشه ساعت ۶رفتم ۲رسیدیم خونه اینقدر خسته بودم که دیگه نای هیچکاری رو نداشتم
رراستی ۲تا از هم دانشجویای پسرمو دیدم که کلاساشون با ما یکی هست ۲تا دخترا
رفتنمون اینقدر خنده دار بود که خدا نمی دونه
جیک یجک

جعفر سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:56 ب.ظ http://entezar01.blogfa.com

^^^^^^^^#####################^^^^^^^^^^
^^^^^^######^^^^^^^^^^^^^######^^^^^^^^
^^^^^#####^^^^^^^^^^^^^^^^^######^^^^^^
^^^^####^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^#####^^^^^
^^^####^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^#####^^^^
^^####^^^^^####^^^^^^^^^###^^^^^###^^^^
^^###^^^^^######^^^^^^^###^^^^^^####^^^
^####^^^^^######^^^^^^###^^^^^^^^###^^^
^###^^^^^^^####^^^^^^###^^^^^^^^^####^^
^###^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^###^^
^###^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^###^^
^###^^^^##^^^^^^^^^^^^^^^^^##^^^^^###^^
^###^^^^###^^^^^^^^^^^^^^^^##^^^^####^^
^####^^^^###^^^^^^^^^^^^^^###^^^^###^^^
^^###^^^^####^^^^^^^^^^^####^^^^####^^^
^^####^^^^#####^^^^^^^#####^^^^^###^^^^
^^^####^^^^###############^^^^#####^^^^
^^^^####^^^^^###########^^^^^#####^^^^^
^^^^^#####^^^^^^^^^^^^^^^^^######^^^^^^
^^^^^^#########################^^^^^^^^
^^^^^^^^#####################^^^^^^^^^^

..........@@
............@@@
............@@@@@@@@@
...............@@@@@@@@@
....................................@@
....................@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
......................@@
..................................................
@@@...............................@@@
@@@................................@@@
@@@@@@@@@@@@@@@
...@@@@@@@@@@@@@@

..................@@...@@
..................@@...@@
......................@@
......................@@
............................
...............@@@@
.............@@.......@
................@@@@@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@

ببینم تو جزء کدوم یک از اونایی

هه هه هه....

قووووقوووولی قوووقووووو[بوسه]

وندا سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:47 ب.ظ

سلام
فریدا جونم این چه زبون شمالی بود به این گلای قالی این مازنیام این جوری حرف نمی زنن!!! این جوری حرف می زنن؟؟؟

تو مر قش تو می فدا شوخی کردم
تی جان قوربان عروسی زهره هست
بوس بوس

سلام...وندا جوون ... منم نفهمیدم ولی فکر کنم لوشه یعنی اینکه لبو لوچش آویزونه یعنی هنگه... ولی نفیرو نفهمیدم.. والا چی بگم... نن نب بو میزاره من نفهمیدم چی چی بگوتییااااااااااااااااااااااا

منطقه ممنوعه آزاد شد سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:01 ب.ظ http://lifestory68.blogfa.com

پایان تلخ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

❤فریدا❤ سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:22 ب.ظ

به امید روزی که قلبا وسعت بگیره

❤فریدا❤ سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:37 ب.ظ

زندگی یه آرزوست یه مبهمه...زندگی قصه تکراری نبودن هاست..زندگی عاقبتش نبودنه...

وندا سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:54 ب.ظ

سلام

چرا دلت گرفته؟؟؟
به دلت بگو باز شه
الان خوبی؟؟؟
دل تنگی نکن به اون کور سوی امید ته دلت توجه کن تا پر نور تر بشه.

سلام... چی بگم از دل تنگ... گل سنگم گل سنگم چی بگم از دل تنگم مثه بارون اگه بر من نتابی سردمو بی رنگم باشه بهش میکم ولی فکر نکنم گوش بده آهان باز شو دیگه همین الان

مهشید چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:32 ق.ظ

گریهک میکنی منم دیروز گریک کردم بهم گفتی مهم نیست وقتی من بهت گفتم همین جواب بهم دادی ....
دوس دارم گریه کنم ... وقتی میخاستی آرومم کنی هر لحظه ازت دورتر میشدم
خداییی خیلی دوست دارم غمگینیتو نمیتونم ببینم از زندگی لذت ببر .. به شادی فکر کن قربون چشمای قشنگت بشم ...
دیشب باهات حرف نزدم چون احساستو (البته یه جور دیگه) درک میکردم.... میترسیدم ازم دور بشی هر چند حرف زدن یا نزدنم فرقی برات نمیکرد نمیخاستی صدامو بشنوییی .....
دوووووووووووووسسسسست دارم
خدا راه زیاد بلده

دلم واسه اونی که میدونی دوباره تنگیده بود.. چی کار کنم دلم فقط برای اون تنگ میشه.. همه غم وناراحتیم به خاطر اونه.. خودتم به خاطر اون همش ناراحتی دیگه... تو نمیخواستی گریمو ببینی .. باشه من دیگه گریه نمیکنم.. چشای خودت که از نظر من قشنگتره... ... ابجی 1 ساعت زودتر رفتیااااااااااااااااااااااااااااا
من میخواستم اون لحظه چیزی نگی یا یه چیز دیگه بگی.. ولی فکر میکردی من بخاطر یه چی دیگه ناراحتم...تو هیچ وقت از م دور نمیشی خیال راحت... من بیشتر از اونچه که فکر میکنی دوستت دارم عزیزم..
آره خدا راه زیاد داره.. توکل بر اون

جیک جیک چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:05 ق.ظ

الان خوابت برد گلم
اره خیلی خوب بود ولی با حرف سعید موندم
هنگ کردم
ولی شاید دلیل مخصوصی داره که باید بره

هه ههه هه
آره دینگه
اشکال نداره
غیر منتظره بود
آره دینگه

جیک جیک چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:06 ق.ظ

راستی چرا قالبت شده مشکی بابا من دلم نمی خواد مشکی ببینم البته سلیقه خودتم هستااااااااا
ولی مشکی دل ادم میگیره

مشکی رنگ عشقه
بخاطر آسمونش این جوریش کردم دینگه...ببینم چه ترکیب رنگی بهش میخوره.. عوضش میکنم.. دیشب بیخوابی زده بود به سرم

جیک جیک چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:07 ق.ظ

کی چی بیا اونور برات یه سوپرایز دارم
اگه بشه

اومدم .. این سوپرایزت چیه دینگه؟؟

جیک جیک چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:15 ق.ظ

وای نشد
می خواستم عکس نی نی هام بزارم نشد

جیک جیکو

جیک جیک چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:34 ق.ظ

فریبدا به نظرت باشدش یا برش دارم
اینم با موبایل از رو عکس گرفتم که اینجوری شده

باشه خوشتل تره

جیک جیک چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:35 ب.ظ

باشه گلم می زارمش
ممنون
خوب دیگه چه خبرااااااااااااااا
چی کار می کنی
وندا اومد پیشت

نننببو گذاشته

مهشید چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:45 ب.ظ

وااااایییییییییییییییی ..
روحیم عوض شد .... چه خوجگل چه خوجگل کردی

حالا خوشگلترش میکنم کجاشو دیدی .. ۰ کس از نقشه های من خبر نداره ولی به تو میگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد