....$$=$+$....

خداوندا آرامشی عطا فرما تا بپذیرم آنچه را تغییرنیافتنی است،شهامتی تا تغییر دهم آنچه را می توانم و دانشی تا بدانم تفاوت آن دو را

....$$=$+$....

خداوندا آرامشی عطا فرما تا بپذیرم آنچه را تغییرنیافتنی است،شهامتی تا تغییر دهم آنچه را می توانم و دانشی تا بدانم تفاوت آن دو را

همه چی آرومه...؟!

همه چی آرومه همه چی تأمینهاین چقدر خوبه کهقیمتا پایینه! همه چی آرومه مسئولا خوابیدن شک نداری دیگهتو به اوضاع من همه چی آرومه من چقدر خوشحالم صد تومن تو جیبمبه خودم می بالم؟!تو داری می میری ازچشات معلومه من فقط بیکارم همه چی آرومهبگو این آرامش تا ابد پابرجاست بگو از یارانه این تورم بی جاست...!

نظرات 4 + ارسال نظر
وندا شنبه 22 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:45 ق.ظ

سلام عزیزم......خیلی باحال بود.....نگو یارانه که دلم خونه هنوز یارانه رو برنداشته قیمت غذاها بالا رفته..............ان شا الله می یام توکل بر خدا ......بوس بوس

وندا شنبه 22 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:04 ق.ظ

سلامرمز این چیه؟؟؟توش چی گذاشتی؟؟؟؟زود باش رمزشو بگو
۱ ۲ ۲،۵ ۲،۷۵ ۳
گفتی؟؟؟


بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

پرتقال نارنجی شنبه 22 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 03:52 ب.ظ

ای بابا امان از این یارانه هاا...!!!!!!!!!!!!!!! بدبدخت میشیم

نه باور کن همه چی آرومه

دختر خالت سمانه شنبه 22 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 03:54 ب.ظ

خیلی خوشگل نوشتی عزیزیکم.
امیدوارم خونه بهت خوش بگذره.
بهم سر بزن.
دوست دارم
بوسسسسسسسسسسسسسسسس

بوس بوس
آره خیلی بهتر از سمنانه.. هر چی باشه خونه خونه خودمه.. وای چه خوب میشد انصراف میدادم حیف که ترم ۵ ام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد