....$$=$+$....

خداوندا آرامشی عطا فرما تا بپذیرم آنچه را تغییرنیافتنی است،شهامتی تا تغییر دهم آنچه را می توانم و دانشی تا بدانم تفاوت آن دو را

....$$=$+$....

خداوندا آرامشی عطا فرما تا بپذیرم آنچه را تغییرنیافتنی است،شهامتی تا تغییر دهم آنچه را می توانم و دانشی تا بدانم تفاوت آن دو را

هر چی فکر میکنی بگو!!!

سلام به همه..گاهی وقتا تو سفرام با خانومای حسابدار آشنا میشم.. جالبه که بدونین حتی اگه کنار هم نباشیم بازم یه کسی باعث میشه کنار هم باشیم.. ترم یک بودم

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

اولین حسابرس زن تهران کنارم نشست.. همش اینجوری میشه که  کلی تعجب میکنم.. إ.. شما هم.. بعدم با هم صحبت میکنیم..بهم گفت حسابداری نیاز به نظم داره.. من بهش گفتم ممکنه که آدم خشکی بشم؟ گفت هر چیزی رو باید بدونی .. خیلی سادست.. بدهکار کیه.. بستانکار کیه.. این دفعه تو ترم ۴ با خانومی که واردکننده   کفشایC&G  آشنا شدم... اون یه زن فوق العاده بود.. نسبت به هر چیزی دید زیبایی داشت..

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

بهم گفت که میتونم نسبت به هر مسئله ای با 2 دید +و- نگاه کنم.. وقتی که حتی ناراحتم میتونم بعد چند دقیقه خودمو جمع و جور کنم..

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

  اگه هر کسی بتونه خودشو توی مسائلی که ممکنه برای هر کسی پیش میاد کنترل کنه میتونه آدم موفقی باشه

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

... اگه خودتو کنترل کنی میدونی که کارات سریع و درست پیش میره.. توی حسابداریم اگه  آدم دقت و تمرکز بالایی نداشته باشه ممکنه تو اشتباهات زیادی گیر کنه... پس دقت و تمرکز و کنترل احساسات واقعا مهمه

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

 

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

نظرات 10 + ارسال نظر
ثمین جون(به سوی فردایی بهتر...) چهارشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:32 ب.ظ http://fardai-behtar.blogsky.com


سلام دوست خوبم....وبلاگ محشری داری....

ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ
ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּּּּּ ּ ּ ּ ּ \____________________
ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּ ּ ּ ּ ּ ּ \¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ֹֹ\
ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּּ۞۞,ּּּ ּ ּ ּ\مایل هستی تبادل لینک کنیم؟؟!! \
ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ۞ּ ּ ּּ۞۞ـּ ּ ּ ּ\__________________̲̲/_̲
ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
ּּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ\
ּ ـ۞۞ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ּ ـ۞۞ּ ּ \ּ ּ ּ ۞۞
ּ ۞۞ـּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ـ۞۞ּּ ּ \ּ ּ ּ ּ۞۞
ּ ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
ּ ּ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
ֹֹֹֹ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\¯¯¯¯¯¯¯¯
ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִִִ ۞ִ۞ ִִִ

خوشحال میشم یکی از دوستای خوبم بشی....اگه خواستی لینکم کن و خبرم کن تا لینکت کنم....
راستی آپ هم کردم....

ثمین جون(به سوی فردایی بهتر...) چهارشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:06 ب.ظ http://fardai-behtar.blogsky.com

ممنون که سر زدید دوست خوبم
امیدوارم همیشه موفق باشی
من تورو اسم وبلاگت لینک کردم...
تو هم منو با اسم وبلاگم و خودم بلینک

ok .

saeed چهارشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:28 ب.ظ http://lifestory68.blogfa.com

salam . mersi az in rahnamaeet chon manam hesabdaram kheili be dardam mikhore. . . vaghean mamnoon

saeed چهارشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:56 ب.ظ http://lifestory68.blogfa.com

salam . na nashnakhtam...
site vaghti eror dad ye gozine to hamoon safhe hasta ke ghermez range avvalesh ba continue shoro mishe ro oon kelik konin dorost mishe... be tozihate safhe avvale saite daneshgah ham tavajjoh konin

ممنون

جعفر چهارشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:33 ب.ظ http://dost66.blogfa.com/

درود
خوبین وبتون خیلی باحال و زیباست
موفق باشید
زندگی به کامتان باد

دردم از یار است و درمان نیز هم دل فدای او شد و جان نیز هم
این که می‌گویند آن خوشتر ز حسن یار ما این دارد و آن نیز هم
یاد باد آن کو به قصد خون ما عهد را بشکست و پیمان نیز هم
دوستان در پرده می‌گویم سخن گفته خواهد شد به دستان نیز هم
چون سر آمد دولت شب‌های وصل بگذرد ایام هجران نیز هم
هر دو عالم یک فروغ روی اوست گفتمت پیدا و پنهان نیز هم
اعتمادی نیست بر کار جهان بلکه بر گردون گردان نیز هم
عاشق از قاضی نترسد می بیار بلکه از یرغوی دیوان نیز هم
محتسب داند که حافظ عاشق است و آصف ملک سلیمان نیز هم

حافظ
به عمری یک نفس با ماچو بنشینند بنشانند

اگه دوست دارید.
تبادل لینک کنیم
بدرود

saeed چهارشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:23 ب.ظ http://lifestory68.blogfa.com

salam . shoma koja inja koja . . .
haletoon khoobe . . . shoma ham dige vared veb shodin . . . khanoom kasraee 2roste?

جعفر چهارشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:38 ب.ظ http://dost66.blogfa.com/

سلام من لینکتون کردم
اگه حال کردید منو لیک
کنید
به نام
دوست من سلام

ثمین جون(به سوی فردایی بهتر...) چهارشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:46 ب.ظ http://fardai-behtar.blogsky.com

سلام عزیز دلم
الهی فدات بشم تو به من خیلی لطف داری
خیلی خوشحال شدم از آشناییت
اگه خواستی میتونی ایدی منو ادد کنی تا باهم چت کنیم

باشه گلم ولی از فضای چت زیاد خوشم نمیاد ولی بدون واسه تو حتما میام...

ثمین جون(به سوی فردایی بهتر...) چهارشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:17 ب.ظ http://fardai-behtar.blogsky.com

خوشبختم عزیزم
منم ۲۰ سالمه
رشتم روانشناسیه
میخوام برم ترم ۳
حالا ای دیمو ادد کردم بیشتر باهام حرف میزنیم

هر چی تو بگی قبولههههههههههه

سعید چهارشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:29 ب.ظ http://lifestory68.blogfa.com

سلام..... اینجا که هوا خوبه...دو روزه مثل شمال شده...از سمنان بعیده نه؟.....انشالله قسمت بشه با بچه ها برای مشهد...... خیلی عجیبه که تا حالا نرفتین...... ما که برای همه دعا کردیم...... انتخاب واحد هم فعلا نمیدونم کی هست.... مرسی ....فعلا بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد