....$$=$+$....

خداوندا آرامشی عطا فرما تا بپذیرم آنچه را تغییرنیافتنی است،شهامتی تا تغییر دهم آنچه را می توانم و دانشی تا بدانم تفاوت آن دو را

....$$=$+$....

خداوندا آرامشی عطا فرما تا بپذیرم آنچه را تغییرنیافتنی است،شهامتی تا تغییر دهم آنچه را می توانم و دانشی تا بدانم تفاوت آن دو را

یه تست هوش واقعی......................................................

در تصویر زیر پنج شکل براى شما مشخص شده و شما باید با کشف ارتباط واقعا" منطقى بین این شکل ها شکل ششم را حدس بزنید. با خودتون رو راست باشید و تا زمانی که از دونستن یا ندونستن جواب مطمئن نشدید به تصویر بعدی که جواب هست نگاه نکنید.

اول خوب فکر کنید و بعد جواب رو نگاه کنید ...
گفته باشم نگاه نکنیااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
...

..

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

حالا چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

.


جواب تست :

هر یک از شکل ها در حقیقت اعداد انگلیسى 1 تا 5 هستند که به صورت قرینه در کنار خود قرار گرفته اند.
پس شکل ششم هم باید قرینه عدد 6 باشد که در کنار خود قرار گرفته است.

نظرات 25 + ارسال نظر
ღ❤فریدا❤ღ پنج‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:12 ق.ظ

سلام باجی... خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ موهای دخترو رو ببین... به یاد تو ذاشتمش دینگه با مجی جوون دینگه... بوس بوس... در ضمن بهش بگو درس بخونه همونو میگم دینگه داداش غرغروووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو

❤فریدا❤ پنج‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:27 ب.ظ

سلام من که بهت گفته بودم... گوششو از طرف من بکش.. امروز صبح برا نماز پا شده بودم سرما خورده بودم... سر کلاس صبحم پا نشدم طوبی جوون دلش نیومد منو بیدار کنه... بعدشم پس آتی خانوم میخواد بیاد چشاتون روشن .. دیروز به مجی اس داده بودم گفت بیام یه سفر بندر .. اما من که نمیتونم بهش گفتم میام حالا داداش گلم نمیتونم بیام
بعد از ظهر باید برم کلاس حقوق و دستمزد... اینجا خوب آنتن نمیدن.. خوب خطم نمیده... چی کار کنیم با این بلوکمون... الان کنار پنجره واستادم... بعدم میرم احتمالا خرید.... آره یکم شرایط بد شده... تو دانشگامون که خیلی بی ادب شدن... فقط حرف میپرونن... من مواظب خودم هستم... نگران نباش تنها جایی نمیرم هواسم جمعه.... میسپارمت به خدا بوس بوس... بابت عکس احسانم ممنون...قربونش برم چقد ماهه کی زبون درازی رو بهش یاد داه بچه به این مودبی رو خراب نکنین تو رو خدا

متین پنج‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:33 ب.ظ http://.;avir-tanhaei.mihanblog.com

من این و بلت بودم
..................(`-.................,.-')..
...................\..\\............/. //..
....................\..\\........../. //..
......................\..\\......../. //..
.......................\ ```´´´-//....
.....................(___).(___)-.....
......................(0)......(0)``-._..
........................|~......~ ,.`-..._..
........................|...........|...`-...._..
........................|........../\..........`-._.........__...---'''''-..._..._..
........................|.........|..\.... سلام....`-._ .. _.--' ..خوبی؟....._..`...
........................).........|...\...........``...... وبم آپ شد............\`\..\.
....................../...........|....\........... خوشحال می شم..............|.`\.\..
...................../_....__)......\................ بهم سری بزنی...........|...`\.\.
.................../.............\.......|................... دوست داشتی......./.......).).
..................|...............|......|..................... با این وسیله بیا...../......(.(.(.(..
..................|...............|......|...................... خیلی حال میده..../.........).).).).
..................|..()...()...|......\.............|....نظر یادت نره..........._.-'...........(.(.(..
..................`...............'........`._........|_____..|..|-'|..|..
....................`--------'..............|..|.|..|............|..|..|..|..
.................................................|..|.|..|.............|..|..|..|..
.................................................|..|.|..|.............|..|..|..|..
....................................._____ |..|.|..|____...|..|..|..|..
..................................../.........`` |.`......../...........`..|.
....................................\_______\_........\____...\_\..
به دلیل سهمیه بندی شدن بنزین و نبود کارت سوخت به وسایل سنتی روی آوردم...

متین پنج‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:52 ب.ظ http://.;avir-tanhaei.mihanblog.com

سلااااام خوبین
وبلاگ کویر تنهایی تغییر کرده ممنون میشم اگه کویر تنهایی و به
ღஜღ بازیگوش ღஜღ تغییر بدین
تا بعد

❤فریدا❤ شنبه 15 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:01 ق.ظ

سلام ... گوشی دوستم خراب شده ها ۲ یا ۳ ساعت گوشیم دست اونه میخواد ارشد شرکت کنه اما گوشیش خراب شده... تایسیسات داره میاد باید برم... ممدیمون گناه داره اینجوری باهاش نکن... همش یه سوال بود دینگه.... هوای مامم داشته باش... راستی شارژم تمومه البته تقریبا...

وندا شنبه 15 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:50 ق.ظ

سلام خانمی
خوبی؟؟؟دانشگاه خوش می گذره؟؟؟عید غدیر منتظرتماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

بوس بوس

زهی خیال باطل یه چی گفتم معلوم نی که لجت در اومد

رضا یکشنبه 16 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 07:45 ب.ظ http://www.sweetheart8.blogfa.com

سلام
چطوری؟
خوبی؟
بابا این سوالت خیلی سخت بود
هنگ کردم.یه راحت تر بده

تست هوش بود الکی نبود دینگههه

قلبهای اندوهگین یکشنبه 16 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:11 ب.ظ http://kolbe2eshgh.blogfa.com

سلام خواهش میکنم اگه رفتی حرم منو هم دعا کن خودم انشالله فردا میرم ولی فکر نکنم دعای یک گنه کار مستجاب بشه پس برام دعا کن بای

من خوم با اینکه اولین بارم بود میترسیدم که ... اصلا بی خیال

جعفر دوشنبه 17 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:27 ق.ظ http://dost66.blogfa.com/

سلام
ممنون که سر زدی
میدونی من روستام کمتر میتونم بیام وب
الان فصل برداشت زعفران درگیرم
اینجام خیلی خوبه دور از همه اون شلوعه شهر
جاتون خالیه صبح زودپا میشم میرم مزرعه گل زعفرون میچینم
خیلی باحاله
شما خوبی
زندگی چه طوره
موفق باشی

زعفرون غذا ها رو خوشمزه میکنه....

مهشید دوشنبه 17 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:05 ق.ظ

سلام قشنگم خوبی سلامتی ...
دیروز نیوشا دندوناشو عمل کرد عملش سنگین بود ...
میدونی این چند خط تو که واست نوشتم 2 ساعت طول کشید

سلام ابجی کاش من الان خونه بود اینجا حوصلمو سر برده.. دوست دارم خونه بودم.... دیگه میتونم.... عجب دینگی بودم اومدم اینجا که...خودت بقیشو میدونی... ۱۰۰۰ بار برات گفتم بازم کار خداست دینگه بوس

مهشید دوشنبه 17 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:32 ب.ظ

واست شماره تلفن های ضروری رو گذاشتم من از 192 راضیم
17 خرابی تلفن
2 110 فوریتهای پلیسی
3 113 ستاد خبری وزارت اطلاعات
4 115 اورژانس تهران
5 116 حفاظت نیروی انتظامی
6 118 اطلاعات تلفنی
7 119 ساعت گـویا
8 122 شرکت آب و فاضلاب
9 123 اورژانس اجتماعی
10 124 سازمان بازرسی ونظارت برتوزیع کالا
11 125 آتـش نشانـی
12 126 رزرو تلفن بین شهری
13 127 خـرابی تلکس
14 129 قوه قضائیه
15 133 تاکسـی تلفنی
16 134 سازمان هواشناسی
17 136 سازمان بازرسی کل کشور
18 137 شهرداری تهران
19 138 وزارت کشور
20 139 شرکت قطارهای مسافری رجا
21 140 شرکت پست ( اعلام کد پستی )
22 141 وزارت راه و ترابری
23 142 سازمان تامین اجتماعی
24 143 اداره کل بیمه خدمات درمانی
25 144 ندای قـرآن
26 147 ندای امداد جمعیت هلال احمر
27 148 ندای مشاور بهزیستی
28 149 ندای بهداشت
29 162 سازمان صدا و سیما (ارتباطات مردمی)
30 167 سازمان فنی و حرفه ای
31 190 واحد ارتباطات مردمی شرکت مخابرات استان تهران
32 191 اعلام داروخانه های شبانه روزی
33 192 اعلام تقویم و اوقات شرعی
34 193 پست تلفنی
35 194 شرکت گاز (حوادث گاز)
36 195 رزرو تلفن بین الملل
37 196 دریافت پیشنهادات و انتقادات کدهای 118- 126 - 195 و دفاتر بهره برداری
38 197 دفتر نظارت همگانی فرماندهی ناجا
39 199 هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران
40 09990 پاسخگویی تلفن همراه
41 6133 دفتر ریاست جمهوری (ارتباطات مردمی)
42 22160 سازمان صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران
43 23819 شرکت برق منطقه تهران
44 38581 دادستانی کل کشور
45 39931 مجلس شورای اسلامی
46 39971 شرکت توزیع نیروی برق
47 51001 فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره)
48 55121 شرکت راه آهن
49 64411 دفتر مقام رهبری
50 64451 دفتر ریاست جمهوری
51 2-64511 سازمان حج و زیارت

ابجی من مگه بیکاری بابا این شماره ها به دردم نمیخوره

جعفر دوشنبه 17 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 06:23 ب.ظ http://entezar01.blogfa.com

سلام آبجی فریدا

قااااااااااااااقاااااااااااااااااااالیلیییییییییییییییییی

داشتم واسه خودم آواز میخوندم.خوشت میاد

اصلا حال و حوصله آپ کردن ندارم نمی دونم چرا

وندا دوشنبه 17 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 07:36 ب.ظ

نخیرم لجم در نیومد
من به همه هم اتاقیام گفتم که تو عید غدیر می یای و من عید غدیر مهمون دارم.اصن نیاد منم قهر قهر قهرم

آخه عزیز دلم من نمی تونم حداقل این ترم نمی تونم دعا کن که این ترم معدلم ۱۹،۸۵ بشه شاید بتونم این جوری رضایت مامان رو بگیرم.بخدا خودم خیلی دلم می خواد بیام سمنان....دلم برا همه تون خیلی تنگ شده.....مراقب خودت باش...درسات رو خوب خوب بخون......بوس بوس

شاد و موفق باشی

من خیلی دلم هوای خونه رو کرده.... حالا چرا ۱۹/۸۵ خب تا اینجاش اومدی ۲۰ میگفتی بهتر نیود.... حوصله کلاس و دانشکدمونو و آدماشو ندارم.. اصلا حوصله هیچی رو ندارم کاش هیچ وقت سمنان نبودم.. الان میام بهت زنگ میزنم

مهشید سه‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:42 ق.ظ http://dokhtarak-9-sale.blogsky.com/

واست 30 تومن ریختم ببخش بیشتر نداشتم اگه بیشتر میخای زود بگو به مام بگم بهت بده ...به فریدون نگی ها

من غلط بکنم

مهشید سه‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:00 ب.ظ http://dokhtarak-9-sale.blogsky.com/

تو که چشمات خیلی قشنگه

رنگ چشمات خیلی عجیبه

تو که این همه نگاهت واسه چشمام گرم و نجبیه

تو که چشمات خیلی قشنگه

رنگ چشمات خیلی عجیبه

تو که این همه نگاهت واسه چشمام گرم و نجبیه

میدونستی که چشات شکل یه نقاشیه که تو بچگی میشه کشید

میدونستی یا نه

میدونستی که تو چشمای تو رنگین کمون و میشه دید

میدونستی یا نه

میدونستی که نموندی

دلم و خیلی سوزوندی

چشات و ازم گرفتی من و تا گریه رسوندی

میدونستی که چشامی همه ی ارزوهامی

میدونستی که همیشه تو تموم لحظه هامی

میدونستی همه ی ارزوهام واسه ی چشم قشنگ تو پروندم رفتش

میدونستی یا نه

میدونستی که جوونیم و واسه چشم عجیب تو سوزوندم رفتش

میدونستی یا نه

میدونستی که نموندی

دلم و خیلی سوزوندی

چشات و ازم گرفتی من و تا گریه رسوندی

میدونستی که چشامی همه ی ارزوهامی

اصلا از صداش خوشم نمیاد

مهشید چهارشنبه 19 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 07:16 ق.ظ http://dokhtarak-9-sale.blogsky.com/

سلام آجی جوونم صب بخیر کی میای کی بلیط میگیری

سلام الان خونم... چهارشنبه ساعت ۷ تو راه تهران بودم ههههههههههههههههههههههههههههههههههه

مهشید چهارشنبه 19 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:20 ق.ظ

روزی یکی از مریدان پریشان حال ،به نزد شیخ آمد

و عرض کرد : یا شیخ خوابی دیدم بس ناگوار!

فرمود: بنال ببینم تعبیرش چه بُود ؟

گفت : خواب مردمانی دیدم که از تنشان گوشت همی کندند و گوشت را به دهانشان همی گذاردند.

رنگ از رخسار شیخ پرید ، فرمود : به گمانم زمان پرداخت یارانه ها رسیده

همین چند روز پیش تو اس ام اس خوندم

هزارراه چهارشنبه 19 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:31 ق.ظ

سلام خوبید؟تست هوش جالبی بود.البته قبلادیده بودم این تستو.فقط یادم نیست کجابود!!یادمه که کلی تست دیگه هم داشت.اگربقیه تستاشم تووبلاگتون بذارین یاآدرس بدین بقیشو بخونم خوبه.ممنون موفق باشید

سلام مرسی...باشه ببینم کجا بود پیداش کردم میزارمش

وندا چهارشنبه 19 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:35 ب.ظ

شلام
طبق محاسباتم میشم ۱۹،۸۵ بعدشم خوب برو خونه بی خیال....................


من این جا منتظرم تا تو بیای اگه نیایم خوب نیا من می یاماینقدرم نگو حوصله دانشگامونو ندارم
راستی نظری که داده بودی نیومد

بوس بوس

شاد و موفق باشی

سلام گلکم... آخ جوون همینو میخواستم غدیر شاید رو سرت خراب شدم... البته از خداته مگه نه

paniz چهارشنبه 19 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:20 ب.ظ http://www.majikbox.blogfa.com

________@@@________@@_____@@@@@@@
________@@___________@@__@@@______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@______@@@@@___________@@
__@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@
__@@____________@@@@@@@@@_______@@
_@@____________@@@@@@@@@@_____@@
_@@____________@@@@@@@@@___@@@
_@@@___________@@@@@@@______@@
__@@@@__________@@@@@________@@
____@@@@@@____________________@@
_________@@____________________@@
________@@___________@@________@@
________@@@________@@@@@@@@@@@
_________@@@_____@@@_@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________@@@@@_@
____________________@
_____________________@
______________________@
______________________@____@@@
______________@@@@__@__@_____@
_____________@_______@@@___@@
________________@@@____@__@@
______________________@
____________________-@
bem sar bezano nazar bede dost azizam

متین پنج‌شنبه 20 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:36 ق.ظ http://.;avir-tanhaei.mihanblog.com

´´´´´´´´´´´´´,;****,´´´´
´´´´´´´´´´´´,*¨¨,“¨¨*,´´´
´´´´´´´´´´´,**¨¨¨@“;“;;-…
´´´´´´´´´-,¨**¨¨¨¨“)““-““““
´´´´´´´´//,***¨¨¨¨*
´´´´´´´(,(**/*“¨““¨¨*
´´´´´´,(,¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ *
´´´´´,(, ??????¨¨¨¨¨”¨*
´´´´,(,****.:)*¨¨¨¨¨¨*
´´´((,*****)¨¨¨¨¨¨¨*
´´,(,***/*)¨*¨¨¨¨,¨*
´´,***/*)¨*¨¨,¨*
´)*/*)*)*¨¨*
/**)**¨¨“\\)\\)
*/*¨¨¨¨,...)!))!).....,(
“,¨¨¨¨_)--“--“------/_.
__000000___00000
_0000000000000000
_0000000000000000
__00000000000000
____00000000000
_______00000
_________0
اپم بیااااااااااااااااااااااااااا

فریبا جمعه 21 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:56 ب.ظ

سلام تست هوشه خیلی باحال بود اما اعتراف می کنم که

فکرم به همه چی رفت جز اینا!!!!!!!!!!!!!!

راستی همه چیشو عوض کردم اما خاطرات ترش و شیرینشو نتونستم عوض کنم!!!!

بی خی دوست عزیز

پرتقال نارنجی شنبه 22 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 03:49 ب.ظ

سلام.... والا خودت که میدونی ضریب هوشی من خیلی بالاست.
.
.
.این چیزا برامون راحته

شکست نفسی میکنید

[ بدون نام ] جمعه 3 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:55 ق.ظ http://www.mndress.blogfa.com

فرناز سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:00 ب.ظ

خسته نباشی اما این تویدفترچه ی اینده سازان دوم راهنمایی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد