....$$=$+$....

خداوندا آرامشی عطا فرما تا بپذیرم آنچه را تغییرنیافتنی است،شهامتی تا تغییر دهم آنچه را می توانم و دانشی تا بدانم تفاوت آن دو را

....$$=$+$....

خداوندا آرامشی عطا فرما تا بپذیرم آنچه را تغییرنیافتنی است،شهامتی تا تغییر دهم آنچه را می توانم و دانشی تا بدانم تفاوت آن دو را

کاری کن که رخ دهد!!!!

شیوانا از مقابل مدرسه ای عبور میکرد پسر جوانی را دید که غمگین و افسرده بیرون مدرسه به درختی تکیه کرده و به افق خیره شده است، شیوانا کنار او رفت و جویای حالش شد،پسر جوان گفت:" حضور در این مدرسه نیاز به پول زیادی دارد ولی پدرم فقیر است و نمیتواند از پس مخارج تحصیل من بر آید با مدیر مدرسه صحبت کردیم و او گفته است به شرطی میتوانم رایگان در این مدرسه تحصیل کنم که بتوانم در امتحانات درسی، در تمام دروس بالاترین نمره را به دست آورماما این درسها سخت است و با خودم میگویم که این اتفاق هرگز نمیتواند رخ دهد،برای همین به ناچار باید تحصیل را ترک کنم" شیوانا نفسی عمیق کشید و گفت:" یعنی تو قبل از انجام آزمون شکست را پذیرفته ای و از پذیرفتن آن غمگین هم شده ای؟؟!!!!!!!!دلیل این تسلیم و واگذاری مبارزه هم تنها این است که این اتفاق یعنی پیروز شدن، افتادنی نیست!!!!!!!!!!!!!!!! خب اینکه کاری ندارد! راهی پیدا کن و اگر پیدا نمیشود راهی بساز که این اتفاق بیفتد، کاری کن که این چیزی که میخواهی رخ دهد به جای دست روی دست گذاشتن و قبل از آزمون از تلاش دست کشیدن سعی کن با چنگ و دندان از چیزی که به آن علاقه داری دفاع کنی و اتفاقی را که دوست داری

 رخ دادنی سازی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 اگر سرنوشت تو به رخ دادان این اتفاق بستگی دارد، خب کاری بکن که رخ بدهد!!!!!!!!!!!!"

 سپس شیوانا دست بر  شانه های پسر جوان کوبید و گفت:" انسان قوی وقتی به مانعی بر میخورد تسلیم نمیشود یا راهی پیدا میکند که از آن مانع عبور کند و اگر این راه پیدا نشد آن راه را میسازد !!

برخیز و راه پیروزی خود را بساز و اتفاقی را که بقیه محال میدانند

رخ دادنی کن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

نظرات 52 + ارسال نظر
سرپرست پنج‌شنبه 15 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:00 ق.ظ

مایه نداریم آب گرم نداریم تختم نداریم دینگه..... یکی از سرپرستای عزیز

پرهام پنج‌شنبه 15 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:12 ق.ظ http://pcfun.tk

سلام خوندمش خیلی قشنگ بود راستی من آدرس وبلاگم فرق کرده بهم سر بزن ممنون

قلم حقیقت پنج‌شنبه 15 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:04 ق.ظ http://sweetdie.mihanblog.com

عقده قاقالیلی داری بچه؟
خودم واست میخرم!

آخ جوون کی میخری کی بیام ازت بگیرم منتظرم بچه هم نیستم

(قلبهای اندوهگین) پنج‌شنبه 15 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:44 ب.ظ http://kolbe2eshgh.blogfa.com

سلام فریدا جان خوبی ؟ چه عجب ببینم مگه نمیتونی اسم وبلاگتم تو نظراتم بزاری که من اینهمه دنبالت نگردمممنون که سر زدی اپت زیبا بود بازم سر بزن بای

جعفر پنج‌شنبه 15 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:54 ب.ظ http://entezar01.blogfa.com

سلام
قودقودقودااااااااا

به زودی

رضا پنج‌شنبه 15 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 05:56 ب.ظ http://www.sweetheart8.blogfa.com

سلام
شناسنامت رو خوندم.فقط سنت به ترمت نمیخونه
۲۰ ساله میشه ترم ۳
پس تو یا ترمه ۳ ای یا ۲۱ سالته
غذای دانشگاه چطور شده؟
سلف ما که داغونه

سلام خب من نیمه دومیم تازه دوستام ۶۹ هستن ولی باز ترم ۵ ن

جعفر پنج‌شنبه 15 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:27 ب.ظ http://entezar01.blogfa.com

سلام

قاقالیلی

داداش سعیدت کجاست؟

نیسته کم پیداس

تو خوابگاه فرهیختگان

جعفر پنج‌شنبه 15 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:40 ب.ظ http://entezar01.blogfa.com

هوووووووووووووووووو قاقالیلی


چه خوب

اگه دوباره دیدیش حتما سلام منو بهش برسون باشه؟

به خدا یه چند روزه اینقدر گرفتارم که حوصله هیچ کارو ندارم

اینم که می بینی میام وب فقط به خاطر شما دوستای گلمه

برام دعا کنید......

منم خیلی این روزا سرم شلوغ بود تازه داره سرم خلوت میشه... سفرو غذا و اتاق و دینگ و دینگ... ان شالله شما هم کاراتون درست میشه شما هم برام دعا کنید

جعفر پنج‌شنبه 15 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:48 ب.ظ

خواهش می کنم آبجی

وظیفه اس دیگه

به قول داداش سعید خراب رفاقتیم

فوتبال ایران،برزیل و نگاه میکنی یا نه؟

اه اه یه دونه گل خوردن،خاک تو سرشون

یا اصلا به فوتبال علاقه ای نداری؟

فوتبال جالبه... مخصوصا وقتی همه پسرا جمع میشن .. میرن فوتبال بازی میکنن البته با کمک کامپیوتر.. جلوشونم نمیشه چیزی گذاشت ... وقتی نشستن ییهو با پاشون شوت میکنن

متین پنج‌شنبه 15 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:25 ب.ظ http://kavir-tanhaei.mihanblog.com

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
من اومدم

رضا پنج‌شنبه 15 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:14 ب.ظ http://www.sweetheart8.blogfa.com

آها
اوکی
داداش سعید سمنان میخونه؟
چی میخونه؟

اون پست دکتر خیرالدین خیلی باحال بود

سلام مصل من دینگه ... دینگه حسابداریه دینگه...

(قلبهای اندوهگین) جمعه 16 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 05:11 ق.ظ http://kolbe2eshgh.blogfa.com

سلام عزیزم من خوبم تو خوبی ؟ حتما میگی سر صبح جمعه خواب دیده که بیدارهدانشگاه دارم اونم ۲ ساعت تو راهم حسنی به مکتب نمیرفت جارو به دمش میبست میسی بازم سر بزن بای

میترسم بنده خدا یه وقتی دوباره پیدا بشه

جیک جیک جمعه 16 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:16 ق.ظ


سلامم خانمم سلام عشقم خوی سلامتی؟
خوش میگذره راستی سلام منو به اتاقیت برسون بگو مواظب ابجی ما باشه هااااااااااااااا
گلم گفتم تا ببینم چی میگه من امروز باید برم دانشگاه تو اوج گرما
خوب دیگه چی بگم!!!!
اخی میگما یه نفر بزار یادش بمونه الان غیبت خوردی مثل یه مرد اره دیگه
بنده خا خودشم وقتش گرفته شده
وای منو این کارا خونه تنها نباشم(خنده جیک جیکوووووووووووووو)

سلام خوفم ...هوامو زیادی دارن دینگه... امروز میخواستم قرمه سبزی درست کنم تهنام نزاشتن.. الانم پیش دوست جوونم سمیرام.. فرزانه که هم داره میره اون ور کلی حال .. جوجه حسابدارا رفتن خونه هاشون ... اشجال نداره .. بالاخره سر میکنم فقط امیدوارم کم نیارم نمیشه که گفت حذف میکنه...

رضا جمعه 16 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:38 ب.ظ http://www.sweetheart8.blogfa.com

عجبا
من این همه فضولی کردم.تو اصلا نپرسیدی من چی میخونم
عمران
۱۰۰ متر پایین تر از دانشکدتون

چه جالب مهندس

(قلبهای اندوهگین) جمعه 16 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:31 ب.ظ http://kolbe2eshgh.blogfa.com

سلاااااااااااااام نترس اون بامن بنده خدا حتما عاشقه
ممنون که اومدی انشالله موفق باشی

آره عاشقه شاید..اما عاشق من نه

. : جواد : . شنبه 17 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:49 ق.ظ http://seghatrehkhon.blogfa.com

اما
با این همه
تقصیر من نبود
که با این همه...
با این همه امید قبولی
در امتحان سادهْ تو رد شدم
قیصر امین پور

وندا شنبه 17 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:49 ق.ظ

سلام گلم
زیاد وقت ندارم الان کلاسم شروع میشه
دوست دارم میبوسمت

بای بای

وندا شنبه 17 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:31 ق.ظ

سلام
روزت مبارک عزیزیم
الان کلاسم تموم شد الانم باید برم سر قرار با دوستم بنده خدا توی سلف منتظره.

بوس بوس

پرتقال نارنجی شنبه 17 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:33 ب.ظ http://www.love-is-not-true.blogsky.com

سلام..... فریدا...دینگ دینگ.... غذا درست میکنی بده ۱۰۰ متر پایین تر برای ما هم بیارن..... اصلا به فکر ما نیستی ها....
.
.
. بیار ببینیم دست پخت شما دخترا چه طوریه
.
.
.
.برای رسیدن به هدف راهی جز پیمودن نیست...پس باید رخ دادنی کنی.
.
.
.
خوب خودت خوبی چه خبر.... میگم اون قاقالیلی ها خیلی
خوب بود مرسی ....

.
.
.بعد اینکه از همین جا به جعفر هم سلام میکنم.... دلم براش
خیلی تنگیده
.
.
.
..
بای

قبل اینکه بیارم تموم میشه

خودم یکشنبه 18 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:03 ب.ظ http://www.vorojak-88.blogfa.com

به به
سلام
چه عجب از اونطرفا خوشحال شدم
من تا حالا قاقالیلی نخوردم خوشمز ه اس؟؟؟؟؟

پرتقال نارنجی یکشنبه 18 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:15 ب.ظ http://www.love-is-not-true.blogsky.com

سلام..... خوبی...مشکل پژوهش دیگه چیه...؟

❤فریدا❤ یکشنبه 18 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:57 ب.ظ

سلام به به تو چه.. مگه بی کاری جرات داری واسه خودم نظر بزار.. اگه دینگتم پس چرا خودم خبر ندارم

(قلبهای اندوهگین) دوشنبه 19 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:05 ق.ظ http://kolbe2eshgh.blogfa.com/

سلام فریدا خوبی ؟ ممنون که سر میزنی امیدوارم حالت زودتر خوب بشه این نشونی وبلاگتم بزار همیشه که من دنبالش نگردم نیست که حافظه ضعیفی هم دارم نمیتونم از حفظ کنم موفق باشی در اون مورد هم به روی چشم

وندا دوشنبه 19 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:09 ب.ظ

سلام عزیزم
چطوری؟؟؟
خدا نکنه من بی فاطی شمچی شده؟؟؟هنوز دنون درد داری؟؟؟خوب بیا شمال؟؟؟برا گوشت دکتر رفتی؟؟؟بخدا شرایطم طوری نیست که بیام سمنان وگرنه تا الان اومده بودم.
یعنی توی این سمنان یه دکتزر خوب پیدا نمی شه؟؟؟بیا شمال هم میبرمت پیش دختر عمه برا دندونت هم میریم دکتر برا گوشت.اصلا تو بیا بابلسر بقیه با من.


بوس بوس

jay-rch دوشنبه 19 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:06 ب.ظ http://www.jay-rch.mihanblog.com

سلام دوستم....یه سری هم به ما بزن ضرری نمی کنی بعد اگه دوست داشتی تبلیغ ما رو هم بکن
...........قالب های رایگان اعم از :
قالب های فانتزی،ایمو،خوانندگان ایرانی و خارجی،بازیگران ایرانی و خارجی،ورزشی،مذهبی،لاو،خشن،موزیک و...
.......
سفارش دهید و نگران قیمت نباشید ... با ما تک میشوید..در هر سبک قالب ..
حیف نیست مطالبی به این باحالی اسکینی شیک نداشته باشه؟؟!!
برای نوشته های خودتون ارزش قائل بشید .. همونطورم که میدونید روش خیلی کار کردید.
دو چیز باعث افزایش تعداد بازدیدکنندگان و رنکینگ میشه : 1 - نوشته و مطالب خوب 2 که خیلی موثر است قالب یا همون اسکین وب که هر چه زیبا تر باشه و شیک تر پسند آن بیشتر و طرفداران زیادی بخاطر تمپلیت جمع میشن.
شما روی خودتان امتحان کنید داخل کدام وب ها میرید و بیشتر گشت میزنید ؟؟؟
تیم ما همیشه پشتیبان شما دوستان است..حتی اگر اسکین(تمپلیت) وب سایتی هم مد نظر شماست ما آنرا با تمام امکاناتش حتی php برای شما طراحی میکنیم در هر سیستمی که بخواهید پس سفارش دهید و نگران قیمت نباشید
........
خوشحال میشیم جایی در لینکستان شما داشته باشیم
اگه موافق بودید ما را با نام قالب های آرچه یا قالب های jay-rch لینک کنید
.......
تا بعد
منتظریم
بدرووووووووووووود

وندا سه‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:28 ب.ظ

شلام
فریدا جونم بیا آپیدم.....بعد از قرنی

راستی حالت چطوره؟؟؟بهتر شدی؟؟؟؟

بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

سارا چهارشنبه 21 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:53 ق.ظ http://www.paradux.blogfa.com

سلام عزیزم..سمانه هستم..خوشحال می شم بم سر یزنی...وبتم خشگل مشگله......بیا ÷یشما..فدات

رضا چهارشنبه 21 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:19 ب.ظ http://www.sweetheart8.blogfa.com

سلام
امروز تو دانشکدتون کلاس داشتیم
خیلی باحاله دانشکدتون
آسانسور هم که دارید.یه پله برقی هم بزارید دیگه باید بهتون گفت ...

رضا چهارشنبه 21 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:08 ب.ظ http://www.sweetheart8.blogfa.com

بوی سیگار؟
نکنه جلوی فنی ۱ رو میگی
دانشکده ما فنی ۲ هستش.از اونجا هم به فاصله ۲ کیلومتر کسی سیگار نمیکشه
اشتباه گرفتی

وندا پنج‌شنبه 22 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:43 ب.ظ

سلام
به این سارا خانوم بعد از قرنی اومد،به با ترکوندی؟؟؟
سارا تشریح جنازه هر وقت بود بگو من بیام خیلی دوست دارم از نزدیک بینم باید خیلی بقاحال باشه
خوب آقا رضا،ببینم کجای دانشکده سمنان قشنگه؟؟؟اونه میدونش که نمادی از کویره یا علفای کویریش؟؟؟نکنه دانشکده مهندسیش رفتین که یه ذره توهمی شدین
کوه کندن یه آسانسور زدن اگه دستم به رئیس دانشگاه نرسه
ولی یه اعتراف دلم برا دانشگاه سمنان تنگ شده ولی فکر نکنید برا دانشگاشااااااااااا برا بچه هاش
بچه های اینجا خیلی مذخرفن؟؟؟بجز چندتاشون.

خوب حالا فریدا جون خودم،منم خیلی دوست داشتم الان پیشت بودم ولی........ان شا الله که می یای
فریبا جونم سیستمای اینجا همه از دم........... شرمنده که نمیتونم بیام نظر بدم ،هر وقت سیستم خوب گیرم اومد میام...

بوس بوس

شاد و موفق باشی

شلام.... من این همه سارا سارا کردم بخاطر اینه که نیدونم چرا دوسش دارم..نیدونم از نظر تو باحاله یا نه.. آسانسور داره دانشکدمون که.. یادته پارسال نمیدونستی پشت دانشکده سرویسا میومومدن میرفتی علوم پایه سوار سرویس بشی تازشم منو گیج کردی بودی.. نباید اینجوری بگی هر کسی یه سر مزخرفیات تو رفتاراش داره.. اینجوری نگو هر کسی رو هر جوری که هست باید سعی کرد پذیرفت.. زیاد سخت نگیر هر کسی یه چرت و پرتی میگه در موردش فکر نکن... بوس بوس یه دفع دیگع دانشکدمونو مسخره کنی خدم میام واسه سوزه خنده دانشکدتون دینگه

وندا جمعه 23 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 05:47 ب.ظ

سلاممن دلم برا سمنان تنگ شده.....چرا همه شماها سمنانین؟؟؟چرا هیچ کس بابلسر قبول نمیشه؟؟؟

ای خدا.....اشکالی نداره....ان شا الله هر جا هستید درهای موفقیت به روتون باز باشه و شاد باشید.....منم ان شا الله .....

مراقب خودت باش خانومی.
بوس بوس

پس مرضیه و شیما فکر کنم از ایننا اونجا چوپن..

متین جمعه 23 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:29 ب.ظ http://.;avir-tanhaei.mihanblog.com

سلاااااااام
بسی بسیار جالب بودی

چرا نمیشه اومد وبت

مهشید شنبه 24 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:54 ق.ظ

سلاام آجی کوچول موچول خودم دلم واست یه ذره شده چشمام میبینه دارم با عینک واست مینویسم
خانم خوشگله عزیز مهشید دوست دارم خیلی خیلی
راستی ایندفعه نمیتونی جلوی مامانو بگیری راه میفته میاد سمنان تپلت کنه میکه لاغر شدی واسه همینه هی مریض میشی

راستی بیام سمنان وای عزیز دلم واست پر میکشه
فکر نمیکردم اینترنت داشته باشی ...... راستی واسه سعید چی قاقالیلی دادی هااااااااا دیگه بسه چمشم تار شده

سلام اجیییییییییییییییییییییییییییییی عزیز گلم.... من الان خوبم.. عینک میزاری همون قبلیه رو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اومدم پیش سمیرا خوابیدم... ........من اصلا نمیخوام اون جوری که مامان میگه تپل بشم و اینکه حالا جلوشو میگیرم میبینی.........گناه داره این همه راهو بخاطر من بیاد...خب منم دلم برات تنگ شده زیاد ........... ولی چه کار کنیم دیگه............ اینترنت خوابگاهه.......... الان میخوام برم اون ور....... یا طوبی لوبیا پلو درست میکنه یا من یه چیزی میزارم کله........... راستی آخ جوون یه پایه رقص جدید گیر آوردم بگو کی ریحانه......... دیشب عصبی بودم رقصیدم خوف شدم....... در ضمن تعبیر خوابمو نگاه کن بعدا وقت داشتی بگو.. آهان قاقالیلیم همونایی که اون صبح بهم داده بودی بود.. مواظب خودتو چشات باش دوست دارم بیشتر بنویسم اما نمیشه چون چشات نمیخوام تار شه بعدشم ۲۸ چهارشنبه تولد مجی جوونه یادت نره... ممد دانلود غرغرو پیرمردو هم ببوس.... روز آخری نشد...راستی نزار شیطنت کنه بجای من باهاش دعوا بگیر هر چند میدونم تو خودت خیلی بیشتر از من باهاش دعوا میگیری........ راستی ای تی.. بوس بوس خداحافظ

مهشید شنبه 24 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:26 ق.ظ

ای لعنت دو ساعت واست نوشتم همه پرید یه چی رو متوجه نشدی مگه من خنگم یه ملیو خرج کنم دوباره عینک بزنم جونم حالا دفترجه میخاد 5000 تاشو بده عینک آفتابی میزنم .... ماه دیگه باید بیام دوباره تهران ... واسه طاهره میگو ماهی میارم شاید سمنان هم بیام واست یه چی بیارم فعلا بای اذانه بوووس

نپرید اما میخام تاییدش نکنم

ثمین جون(به سوی فردایی بهتر...) یکشنبه 25 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:45 ب.ظ http://fardai-behtar.blogsky.com


سلام به آبجی بی معرفت خودم...خوبی؟؟؟
میدونی چند وقته بهم سر نزدی!؟!
دلم برات تنگ شده بی وفاااااااااااااااااااااا.
دیگه دوست ندالم

___████__████_███
__███____████__███
__███_███___██__██
__███__███████___███
___███_████████_████
███_██_███████__████
_███_____████__████
__██████_____█████
___███████__█████
______████ _██
______________██
_______________█
_████_________█
__█████_______█
___████________█
____█████______█
_________█______█
_____███_█_█__█
____█████__█_█
___██████___█_____█████
____████____█___███_█████
_____██____█__██____██████
______█___█_██_______████
_________███__________██
_________██____________█
._________█ برای تو..
________█
________█
_______█
آپم بدوووووو بیااااااااااااا


ღ❤فریدا❤ღ دوشنبه 26 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:42 ب.ظ

سلام به ابجی گلم خوفی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چه خبر؟؟ من امروز به اتفاق ۲ نفر رفتم تالار امیرکبیر اما دیدیم این همه راه رفتیم ولی ۴ شبنه بود........ الان که اومدم برات بنویسم بگم اصلا جفت پا برو تو دهن این محمدرضا..... بگو درس بخونه.. ولش نکنی خنگول شه........ دلم براش خیلی تنگ شده.. عکی احسانو باید برام آپلودش کنی ........اگه نکنی خودت دیگه جوابتو نمیدمااااااااااااااااااااااااااااااا.. دلم برای قربونش برم تنگ شده... آهان اون جکغاله که میگیم خوبه پس پیشرفت کرده... خوبه لااقل موهاش تو هوا نیست.... ببخشید که اونو نوشتم نمیدونستم ممکنه کسی دیگه اینا رو بخونه آخه کی وقت داره... یادته بهم چی گفته بودی حالا فقط برای تونوشتهبودم از همون اول واسه تو نوشتم اما تو یه چیز دیگه میگفتی.... این یکی دندونم گیر داد بهم ولی چیکارش کنم تا ۱ شنبه هفته بعد نمیتونم درسش کنم .. راستی کلاسای فنی حرفه ای میخوام برم.. کاش تو استاد جوون جیگرم بودی... اصلا به یاد تو خواستم برم... بعدشم الان دندون درد داشتم اومدم نوشتم دردم یادم رفت.. ببخشید تو اس او اس خالی بستم مامانو میشناسی که میخوام خیالش راحت باشه.. اینجا خوبه تازه خوشم میگذره.. بعضی وقتا اذیت میکنم بقیه ها رو... البته از روی شیطنت ولی فکر نکنم کسی بفهمه که دارم اذیتش میکنم خب اذیتشونم نمیکنم شوخی میکنم که با هم بخندیم... سمانه رفته واسم ماموریت گذاشته بعدشم تو دانشکدمون دوربین مداربسته کار گذاشتن. آخه بچه ها شیطون شدن.. کسی خبر نداره ولی من خبر دارم (رضایت) خب اومدم نوشتم خوب شدم دوست دارم مواظب خودت باش در ضمن از اون یارو بهم چیزی نمیگیااااااااااااااااا یادت باشه دارم برات که چقدر لاپوشونی میکنی حالا برم جزوه هامو بنویسم... آخ آخ حوصله ندارم غذا درست کنم از دست این دندون که حوصله انجام کارای دیگه رو ازم میگیره یادته میگفتی شاد باش حالا دیگه سعی میکنم بی خود بی جهت ناراحت نباشم تازه به سمنان عادت کردم... پس خیالت راحت دیگه غصه نمیخورم... هیچ چی برام مهم نیست از کنار همه چی رد میشم... خبالت راحت... فکرم آزاده وو میگه دلم دوست دارم مواظب خودت باش بوس بوس

پرتقال نارنجی سه‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:57 ب.ظ http://www.love-is-not-true.blogsky.com

گفتمش آغاز درد عشق چیست؟.... گفت آغازش سراسر بندگیست.... گفتمش پایان آن را هم بگو.... گفت پایان همه شرمندگیست.... گفتمش درمان دردم را بگو.... گفت درمانی ندارد بی دواست.... گفتمش یک اندکی تسکین آن.... گفت تسکینش همه سوز …. فنا ست نیکوست
.
.
.god is only love

وندا سه‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:42 ب.ظ

سلام
خوب حسودیم شد تو سمنانی
مرضیه که می دونم ولی شیما؟؟؟کدوم شیما؟؟؟

تازشم من همه آدما رو با بدی هاشون دوست دارم چون تفاوتشون با ما هست که اونا رو عزیز و دلنشین می کنه.

بوس بوس

ღ❤فریدا❤ღ چهارشنبه 28 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:55 ق.ظ

سلام به اججججججججججججججججججججججججججججججججججججی گگگگگگگگگگگگل خودم.. خوبی؟ چه خبر؟ چی کار میکنی؟؟؟ دیشب ساعت ۱۰ خوابیدم ۵ بیدار شدم... الانم شارژم... باید برم واسه دفترچه بیرون............الانم باید ناهار درست کنم........ اجی جیمیلتو بدهو........... تا بعد مواظب خودت باش

وندا چهارشنبه 28 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:55 ب.ظ

سلام
عزیزم خیلی دوست دارم بیام اما موقعیتش جور نمی شه.
راستی تارا تویی؟؟؟آخه جز تو که کسی قاقالیلی نمی ده

دلم تنگیده برات یه عالمه
مراقب خودت باش
بوس بوس

سلام تارا یکی از فامیلامه.. همونی که بچه بودم میگفتم هلوه... یه دفعه دیگ بگی دلم برات تنگ شده کشتمت با تو مهشیدم هستم یه دفه دیگه بگی کشتمت... چون دلم ۲ روزه بدجوری تنگتونه

negar joon چهارشنبه 28 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:20 ب.ظ

سلام عزیزم.
خوفی؟
ببخشید این چند روز سرم خیلی شلوغه؟
راستی ببخش از کادو.
اگه دوست نداشتی.
بوس بوس.

سلام گلم ........ اتفاقا کتاب خیلی جالبی بود ... خیلی جالبه ... دوسش دارم دوس دارم خیلی ماهی بوس بوس...

وندا پنج‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:46 ق.ظ

سلام
دلم برات تنگ شده
دیدی نمی تونی منو بکشی....هه هه ههاگه تونستی منو بکشی
بازم می گم.........دلم برات تنگ شده،دلم برات تنگ شده.........لجت در اومدآخ چی حالی میده
بازم بگم بازم بگم.........خ.دت که منو خوب می شناسی.
دلم برات تنگیده دیگه


مگه تارا آدرس وب منو داره؟؟؟به من قاقالیلی داده بعدم گفته شناختمش؟؟؟خوب فقط قاقالیلی رو تو میگی
بوس بوس

اصلا تو دیوانه ای حرصم میخوای در بیاری موهام سفید بشه... به تارا گفتم رفته بودم تهران

مهشید پنج‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:38 ب.ظ

الهی قربون چمشای خوجگلت بشم قربئن بوسای دوتایت آجی جون مگه آدم نیسی بچه برو دکتر هر چی بخای بهت میدیم فقط سالم باش .....
امروز نظراتتو خوندم اینترنتم قطع بود دلم واست تنگ شده خیلی قول بده مواظب خودت هستی

سلام الان که خوبم گیر نده دیگه.... حالا ۱ شنبه میرم... تا اون موقع نمیمیرم....چرا ننوشتی در موردش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تو هم میخوای حرصمو در بیاری....... اعصاب مصاب ماشین حساباااااااااااااااااااااا

وندا پنج‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:47 ب.ظ








وندا پنج‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:48 ب.ظ








فریبا جمعه 30 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:00 ب.ظ

سلام

فریبا جمعه 30 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:37 ب.ظ

سلام
خانمی خوبی سلامتی
نکنه بخت بیفته رو سرتا مثل مناااااااااااااا
دوست دارم عزیزم ۱۰۰۰تاااااااااااااا

سلام گلم اگه منظورت بختک ... نیدونم.... چرا حالم گرفته ... اومدم فراموشم بشه برم سر درسام کلی مونده ولی چیگار کنم که حسش نیست

متین جمعه 30 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 05:28 ب.ظ http://.;avir-tanhaei.mihanblog.com


(¯`´.¸ ¸.´´¯ `,+.*`,+.*´.
’ *..`’ °´..`’ °´.*’ °´..`’ °´..`’ °´.
___####___#### .`-.´.+` ´°
_##____#_#____##`,+.*.*´
#_______#________# `+.*`
#________________# `,+.*`.°
_#______________# `,+.*`,+.*
__#____________# `,+.*`,°*`’ °
_____#_______# `,+.*`,+.*`,+.
_______#___# `,+.*`,+.*`,+.*’
_________# `,+.*`,+.*`,+.*`
..`’ °´..`’ °´.*’ °´..`’ °´..`’خوبی مهربونم؟
(¯`´.¸ ¸.´´¯ `,+.*`,+.*´(¯`´.¸
’ *..`’ °´..`’ °´.*’ °´..`’ °´..`’ °´.
___####___#### .`-.´.+` ´°
_##____#_#____##`,+.*.*´
#_______#________# `+.*`
#________________# `,+.*`.°
_#______________# `,+.*`,+.*
__#____________# `,+.*`,°*`’ °
_____#_______# `,+.*`,+.*`,+.
_______#___# `,+.*`,+.*`,+.*’
_________# `,+.*`,+.*`,+.*`یه خبر دارم برات!
..`’ °´..`’ °´.*’ °´..`’ °´..`’
(¯`´.¸ ¸.´´¯ `,+.*`,+.*´..(¯`´.¸
’ *..`’ °´..`’ °´.*’ °´..`’ °´..`’ °´.
___####___#### .`-.´.+` ´°
_##____#_#____##`,+.*.*´
#_______#________# `+.*`
#________________# `,+.*`.°
_#______________# `,+.*`,+.*
__#____________# `,+.*`,°*`’ °
_____#_______# `,+.*`,+.*`,+.
_______#___# `,+.*`,+.*`,+.*’
_________# `,+.*`,+.*`,+.*`
..`’ °´..`’ °´.*’ °´..`’ °´..`’اگه گفتی چیه؟؟؟
(¯`´.¸ ¸.´´¯ `,+.*`,+.*´.(¯`´.¸
’ *..`’ °´..`’ °´.*’ °´..`’ °´..`’ °´.
___####___#### .`-.´.+` ´°
_##____#_#____##`,+.*.*´
#_______#________# `+.*`
#________________# `,+.*`.°
_#______________# `,+.*`,+.*
__#____________# `,+.*`,°*`’ °
_____#_______# `,+.*`,+.*`,+.
_______#___# `,+.*`,+.*`,+.*’
_________# `,+.*`,+.*`,+.*`
..`’ °´..`’ °´.*’ °´..`’ °´..`’خب معلومه دیگه!
(¯`´.¸ ¸.´´¯ `,+.*`,+.*´.(¯`´.¸
’ *..`’ °´..`’ °´.*’ °´..`’ °´..`’ °´.
___####___#### .`-.´.+` ´°
_##____#_#____##`,+.*.*´بدوووو بیااا!
#_______#________# `+.*`
#________________# `,+.*`.°
_#______________# `,+.*`,+.*
__#____________# `,+.*`,°*`’ °
_____#_______# `,+.*`,+.*`,+.
_______#___# `,+.*`,+.*`,+.*’
_________# `,+.*`,+.*`,+.*`
..`’ °´..`’ °´.*’ °´..`’ °´..`’
(¯`´.¸ ¸.´´¯ `,+.*`,+.*´.اپ کردم!

گلم سرعت پایینه بعدان بهت سر میزنم

ღ❤فریدا❤ღ جمعه 30 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:48 ب.ظ

سلام ابجی .. خوبی باز دلم گرفت اومدم بنویسم یادم بره ... همشم تقسیر توئه... از وقتی گقتی دلت برام تنگ شده دیونه شدم//// راستی امروز بویا درست کردم دست تو و مامان جووون درد نکنه... خودت میدونی که تهنا دلخوشیم تو سمنان وبمه... آخه هر وقت میام توش همه ناراحتیم در میره... اون موقع شارژ میشم...

مهشید شنبه 1 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:13 ب.ظ

سلام برات میل کردم عریرکم قشنگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد